تسریع رسیدگی به ساخت مزار مطهر شهدای گمنام رضوانشهر
کد خبر: 3580918
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
حجت الاسلام بخشش خواستار شد:

تسریع رسیدگی به ساخت مزار مطهر شهدای گمنام رضوانشهر

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر بر ضرورت رسیدگی جهت ساخت مزار مطهر شهدای گمنام رضوانشهر تأکید کرد و گفت: ساخت مزار شهدای گمنام یک مطالبه فردی و شخصی نیست بلکه مطالبه عموم مردم مؤمن است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین بخشش، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر اظهار کرد: یکسال از حماسه تشییع باشکوه و ماندگار پیکر مطهر دو شهید گمنام شهرستان در سال گذشته و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) توسط مردم مومن و ولایتمدار و انقلابی رضوانشهر گذشته است.

وی افزود: یکسال از خاکسپاری این شهدای عزیز که ما افتخار میزبانی آنها را داریم گذشته است اما این شهدا مانند مادرشان حضرت فاطمه زهرا(س) در مظلومیت و غربت بسر می برند و مرقد مطهر آنها یکسال است که به همین شکل باقی مانده است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر اضافه کرد: ما هرچه داریم به برکت خونهای پاک شهیدان است و این وضعیت ناراحت کننده حق شهدای ما نیست .

حجت الاسلام بخشش بر ضرورت رسیدگی جهت ساخت مزار مطهر شهدای گمنام تاکید کرد و گفت: ساخت مزار شهدای گمنام یک مطالبه فردی و شخصی نیست بلکه مطالبه عموم مردم مومن است و همه مسئولین از جمله مسئولین اجرایی که امکانات در اختیار آنهاست این وظیفه اصلی را بر عهده دارند.

خطیب موقت جمعه رضوانشهر اقدامات انجام شده را قابل تقدیر دانست و گفت: روند اقدامات برای ساخت مزار این شهیدان بسیار کند است و مردم اثری از آنرا مشاهده نکردند.

حجت الاسلام بخشش در پایان بیان کرد: همه ما در قبال شهدا وظیفه و مسئولیت بزرگی داریم و باید حق شهدا را آنگونه که شایسته آنهاست ادا کنیم تا شرمنده شهیدانمان نباشیم .

captcha