انتقاد امام جمعه اردبیل از وجه‌المصالحه شدن خون انسان‌های بی‌گناه در دست استکبار جهانی
کد خبر: 3539681
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

انتقاد امام جمعه اردبیل از وجه‌المصالحه شدن خون انسان‌های بی‌گناه در دست استکبار جهانی

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از وجه‌المصالحه شدن خون انسان‌های بی‌گناه در دست استکبار جهانی و دولت‌های همراه به‌ شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روز گذشته سی‌ام مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر اردبیل از وجه المصالحه شدن خون انسان‌های بی‌گناه در دست استکبار جهانی و دولت‌های همراه بشدت انتقاد کرد و گفت: آنها برای رسیدن به منافع نامشروع خود و برای فرسوده کردن روسیه، ایران و حزب‌الله و تخریب زیرساخت‌های سوریه، عراق و یمن و ممانعت از تصدی کشور یمن به دست موالیان ایران از هیچ جنایتی ابا ندارند.
عاملی ادامه داد: آل سعود و وهابیت بهترین ابزار در دست آنها برای رسیدن به این منویات شوم است؛ چراکه آنها غیر از وهابیت همه را مشرک و مهدور الدم می‌دانند و هر چقدر بیشتر بکشند بیشتر احساس ثواب می‌کنند و هیچ عذاب وجدانی آنها را نمی گیرد.
امام جمعه اردبیل افزود: وهابیت تنها گروه به ظاهر اسلامی است که معتقد است هدف وسیله را توجیه می‌کند و با این اعتقاد ابواب بزرگترین جنایات برای بشریت باز می‌شود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از دعوت آل سعود و دولت ترکیه از آمریکا برای دخالت در سوریه و یمن انتقاد و مسئولیت تلفات حملات اخیر آمریکا در سوریه و یمن را متوجه حکومت های این دو کشور دانست.
عاملی با اشاره به حجم بسیار سنگین تبلیغات منفی در خصوص آزادسازی موصل، خاطرنشان کرد: 20 هزار نیروی بسیجی اهل سنت که در حشد الشعبی عضویت دارند در این آزادسازی حضور دارند و طبق بیانیه دولت عراق بعد از آزادسازی نیز جز نیروهای دولتی کسی حق ورود به موصل را ندارد.
captcha