روز جهانی قدس در فلسطین رنگ خون گرفت
کد خبر: 3511760
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

روز جهانی قدس در فلسطین رنگ خون گرفت

گروه بین‌الملل: نظامیان رژیم صهیونیستی ساعتی پیش یک دختر جوان فلسطینی را در نزدیکی مسجد ابراهیمی در شهر «الخلیل» به رگبار بسته و او را شهید کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست مدعی شده‌اند که این دختر جوان سلاح سرد در دست داشته و قصد حمله به آن‌ها را داشته که در نهایت او را به رگبار بسته و شهید کرده‌اند.

این دختر جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شد و در نهایت بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

روز جهانی قدس در فلسطین رنگ خون به خود گرفت

برخی شاهدان عینی هم گفته‌اند که نظامیان صهیونیست این دختر جوان فلسطینی را در یکی از ایست بازرسی‌های الخلیل مستقیما هدف تیراندازی قرار داده و او را به شهادت رسانده‌اند.

هزاران فلسطینی در آخرین جمعه ماه رمضان راهی مسجدالاقصی شدند

از سوی دیگر، ده‌ها هزار فلسطینی از ساعات اولیه صبح امروز جمعه در مسجدالاقصی حاضر شده‌اند تا در آخرین نماز جمعه این مسجد در ماه مبارک رمضان شرکت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در حالی که رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی را در سراسر قدس به ویژه بخش قدیمی این شهر و محوطه‌ها و اطراف مسجدالاقصی به اجرا گذاشته است، ده‌ها هزار نمازگزار خود را به این مسجد رسانده تا فضل شرکت در نماز جمعه آخر ماه رمضان شامل حال آنان شود.

روز جهانی قدس در فلسطین رنگ خون به خود گرفت

نزدیک به 400 نفر از ساکنان نوار غزه هم راهی قدس شده‌اند تا جمعه آخر ماه مبارک را مهمان مسجد الاقصی باشند.

رژیم صهیونیستی مانع از ورود نمازگزاران زیر 45 سال به مسجد الاقصی می‌شود و عابران را نیز به دقت مورد بازجویی قرار می دهد.

گفتنی است که در جمعه گذشته نیز بیش از 250 هزار نفر در نماز جمعه مسجد الاقصی حاضر شدند و هزاران نفر نیز مجبور شدند در اطراف مسجدالاقصی و کوچه و خیابان‌های بخش قدیمی قدس نماز بخوانند.

captcha