تصور تغییر هویت آمریکا در قبال ایران اشتباه است
کد خبر: 3457419
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
زارع‌زاده:

تصور تغییر هویت آمریکا در قبال ایران اشتباه است

گروه سیاسی: منتخب مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای تصور کردند آمریکا تغییر هویت داده در حالیکه این تصور اشتباه است و اگر آمریکا را رصد کنید، از جنگ جهانی دوم به بعد همواره در این مسیر بوده که جلوی پیشرفت ایران را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین دخیل‌عباس زارع‌زاده، منتخب مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی شام‌گاه پنجشنبه، پنجم آذرماه در جمع نمایندگان خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان یزد با اشاره به بحث دشمن‌شناسی آمریکا، اظهار کرد: عده‌ای تصور کردند آمریکا تغییر هویت داده در حالیکه اگر آمریکا را رصد کنید، از جنگ جهانی دوم به بعد تعامل آن با ایران چگونه بوده و یا دشمنی‌هایی که با ایران داشته همواره در این مسیر بوده که جلوی پیشرفت ایران را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تغییر تاکتیک داده و روش خود را عوض کرده است، افزود: ما باید در تغییر تاکتیک دشمن هوشیارانه عمل کنیم و این کشور حتی به دوستان خود هم خیانت کرد مثلاً صدام وقتی آمریکا او را مهره مفید خود ندانست حذف شد و جدیداً به سمت داعش رفته و اگر روزی احساس کند به دردش نمی‌خورد او را نیز حذف خواهد کرد.

زارع‌زاده گفت: کشوری در این فضا می‌تواند موفق باشد که بتواند مقتدر باشد و کشوری مقتدر است که خودکفا باشد و نسبت به دشمن حساسیت داشته باشد، ما نباید حساسیت نسبت به دشمن را کمرنگ کنیم و در قضیه برجام نیز باید دشمن را جدی بگیریم و تعهدات لازم از دشمن داشته باشیم و اجازه ندهیم از روزنه‌هایی که ایجاد می‌شود به ما ضربه بزنند.

منتخب بزرگترین حوزه انتخاباتی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث جریان و گروه و حزب در جمهوری اسلامی ایران گفت: متأسفانه گاهی احساس می‌شود حزب‌گرایی مقدم بر منافع ملی قرار می‌گیرد و بعضی به خاطر حفظ جریان و حزب خود مردم را  قربانی و برخی موارد را نادیده می‌گیرند.

وی ادامه داد: همه احزاب و گروه‌ها در چارچوب نظام هستند و زمانی موفق شده و مقبول جامعه هستند که منافع عموم را ببینند و بیان درد و سختی‌ها و مشکلات مردم اصول اساسی است که باید به آن توجه شود.

منتخب مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه ر مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در کشور به‌دنبال سیاه‌نمایی هستند و خدمات انجام شده را کمرنگ می‌کنند در حالیکه امروزه در بسیاری از موارد در دنیا حرف اول را می‌زنیم به‌ویژه در فضای نظامی، خدمات اجتماعی، توسعه دانشگاه‌ها و فضای علمی کشور، مدرن‌ترین علوم روز در علوم پزشکی و ... پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم.

منتخب بزرگترین حوزه انتخاباتی کشور گفت: اقتصاد مقاومتی منحصر به کشور ما نیست و تمام کشورهایی که ضربه سنگین خورده‌اند، به خوداتکایی برگشتند و اگر کشوری وابسته به بیرون بوده و امکانات و مایحتاج خود را نداشته و باید از بیرون تأمین کند، نمی‌تواند استقلال داشته باشد و ضربه‌پذیر است.

captcha