۲۵۰۰ جلد کتاب به دانشگاه‌ و حوزه‌ علمیه ملایر اهدا شد
کد خبر: 3453687
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
به‌مناسبت هفته کتاب؛

۲۵۰۰ جلد کتاب به دانشگاه‌ و حوزه‌ علمیه ملایر اهدا شد

گروه اجتماعی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اهدای دو هزار و ۵۰۰ جلد کتاب توسط این اداره در طول هفته کتاب به مدارس، ‌ادارات،‌ دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، غلامرضا جمالی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر سه‌شنبه، 26 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: دو هزار و 500 جلد کتاب توسط این اداره در طول هفته کتاب به مدارس، ‌ادارات،‌ دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اهدا شد که در مجموع دارای مبلغی معادل 16 میلیون تومان است و از موجودی‌های قبلی اداره فرهنگ و ارشاد ملایر است.

وی ‌به احیای انجمن ادبی شهر رزن بعد از 7 سال تعطیلی در هفته کتب اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت نمایشگاه کاریکاتوز کتاب و نمایشگاه هنرهای تجسمی و مجسمه‌سازی در محل گالری مجتمع فرهنگی و هنری ملایر دایر خواهد شد.

جمالی‌زاده‌ با بیان اینکه ساماندهی انبار کتاب این اداره یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال‌جاری به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: مقرر شده است تمامی کتاب‌های موجود در انبار قفسه‌بندی و موضوع‌بندی شود که پیش‌بینی می‌شود برای این کار یک میلیون تومان هزینه نیاز باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزم تداوم کار فرهنگی در جامعه، ‌اظهار کرد: مقرر شده است در راستای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه مفید به صورت هفتگی نشست تخصصی نقد کتاب در ملایر برگزار شود.

captcha