مردم با هوشیاری مانع نفوذ دشمن در انتخابات شوند
کد خبر: 3447853
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده:

مردم با هوشیاری مانع نفوذ دشمن در انتخابات شوند

گروه سیاسی: امام جمعه موقت رشت با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: انتخابات یکی از راه‌های نفوذ دشمن است که قصد دارد با نفوذ در انتخابات، افرادی را مطابق نظر خود وارد عرصه کند لذا مردم و مسئولین آگاه و هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی‌زاده، امام جمعه موقت رشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تاکید بر نقش ولایت فقیه در جامعه، اظهار کرد: بحث ولایت فقیه از آغاز اسلام مطرح بوده که پس از غیبت امام عصر(ع) بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های ولی فقیه، افزود: برخی از علما ۱۲ ویژگی را برای ولایت فقیه برشمردند که از جمله آن می‌توان به حکیم بودن، بااراده، زمان‌شناس بودن، شجاع، آشنایی با فنون لازم و ... اشاره کرد.

حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اساتید و دانشگاهیان، گفت: مسئولان دانشگاه‌ها و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها باید بیشتر به انجام وظایف خود اهتمام داشته باشند تا نیازی به تذکرات مقام معظم رهبری نباشد؛ بنابر تاکیدات مقام معظم رهبری روسای دانشگاه‌ها توجه ویژه‌ای به اساتید و دانشجویان مومن و متعهد به ارزش‌های اسلامی داشته باشند و شرایطی فراهم کنند که بصیرت دینی و سیاسی دانشجویان تقویت شود تا مبادا در مسیر لغزش از ارزش‌های دینی و انقلابی قرار گیرند.

وی در خصوص برنامه‌ تلوزیونی که موجب رنجش خاطر برخی از هموطنان‌مان شد، بیان کرد: مدیران رسانه‌ای در برنامه سازی‌های خود دقت کنند تا مبادا وقوع چنین مسائلی به وحدت و همبستگی ملت ایران ضربه بزند و باعث از بین رفتن آرامش جامعه شود؛ دشمنان انقلاب منتظر فرصت هستند تا برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب وارد میدان شوند.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر هوشیاری مردم و مسئولین در جلوگیری از نفوذ دشمن در شرایط پساتحریم، تصریح کرد: مردم به ویژه مسئولین نظام، باید روش‌های نفوذ دشمن را بشناسند و به تناسب مسئولیتی که دارند مانعی برای نفوذ استکبار شوند.

حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از راه‌های نفوذ دشمن است که قصد دارد با نفوذ در مجلس و خبرگان رهبری، افرادی را مطابق نظر و سلیقه خود وارد عرصه کند لذا مردم و مسئولین با آگاهی و هوشیاری سدی در برابر توطئه دشمنان ایجاد کنند.

وی با اشاره به تذکرات آیت‌الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته، بیان کرد: تذکرات نماینده ولی فقیه بر مبنای تکیلف است لذا عمل به فرمایشات ایشان لازم‌الاجرا است.

captcha