نمازگزاران گیلانی جنایات آل سعود را محکوم کردند
کد خبر: 3369294
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
با شعار «مرگ بر آل سعود»؛

نمازگزاران گیلانی جنایات آل سعود را محکوم کردند

گروه اجتماعی: نمازگزاران در پی فاجعه مشکوک و قابل بررسی منا که منجر به کشته و مجروح شدن بیش از 3 هزار حاجی خانه خدا شد، با سر دادن شعار «مرگ بر آل سعود»، بی‌کفایتی، عدم مدیریت و جنایات بی‌شمار رژیم متزلزل و منفور آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، راهپیمایی مردمی ضد صهیونیستی در جریان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تعرض بی‌شرمانه به قبله نخست مسلمانان جهان و هتک حرمت نمازگزاران امروز، 3 مهر پس از اقامه نماز جمعه در رشت و سایر شهرهای گیلان برگزار شد.

راهپیمایان همچنین در پی فاجعه مشکوک و قابل بررسی منا که منجر به کشته و مجروح شدن بیش از 3 هزار حاجی خانه خدا شد، با سر دادن شعارهای «مرگ بر آل سعود» و « انصارالله پیروز است؛ آل‌سعود نابود است»، بی‌کفایتی، عدم مدیریت و جنایات بی‌شمار رژیم متزلزل و منفور آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا، این راهپیمایی با حضور امام جمعه رشت، استاندار گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان، جمعی از مسئولان و نمازگزاران از محل نماز جمعه رشت تا میدان فرهنگ ادامه داشت و با قرائت قطعنامه به پایان رسید.

گفتنی است، راهپیمایی ضد صهیونیستی در تمام شهرهای گیلان از جمله آستارا، تالش، انزلی، صومعه‌سرا، لاهیجان، لنگرود و... پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

captcha