فرمایشات رهبر انقلاب برای نمایندگان مجلس در هر امری فصل‌الخطاب است
کد خبر: 3357801
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
جعفرزاده ایمن‌آبادی:

فرمایشات رهبر انقلاب برای نمایندگان مجلس در هر امری فصل‌الخطاب است

گروه سیاسی: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره بررسی برجام در مجلس، بیان کرد: با توجه به فرمایش ایشان که فصل‌الخطاب تلقی می‌شود لذا نمایندگان ولایت‌مدار از این پس به دقت و نگاه دقیق‌تری موضوع بررسی برجام را در مجلس پیگیری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مجلس باید در جریان بررسی برجام باشد، گفت: نگاه مقام معظم رهبری در این مورد موید جایگاه و اهمیت مجلس است و در رأس امور بودن مجلس را مورد تأکید قرار می‌دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه مطلب افزود: فرمایشات ایشان همواره برای مجلس و تمامی نمایندگان فصل‌الخطاب بوده و هم کلیه نمایندگان و هم اعضای کمیسیون ویژه برجام باید با دقت زیادی بر روی بحث‌های کارشناسی برجام تمرکز و از سیاسی‌کاری‌های احتمالی دوری کنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه بررسی برجام در مجلس به طرق مختلف امکان‌پذیر است، تصریح کرد: با توجه به فرمایش معظم له که فصل‌الخطاب تلقی می‌شود لذا نمایندگان ولایتمدار از این پس به دقت و نگاه دقیق‌تری موضوع بررسی برجام را در مجلس پیگیری می‌کنند.

وی در مورد ارسال لایحه برجام به مجلس، گفت: این روش یکی از شیوه‌های بررسی برجام در مجلس است که باید با نگاه جمعی در مجلس در مورد آن تصمیم‌گیری شود، اما مساله مهم این است که فرمایش رهبری درخصوص بررسی برجام در مجلس بدون شک از طرف نمایندگان مورد تبعیت قرار خواهد گرفت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نظر رهبری برای هر قوای سه‌گانه همواره روشن‌کننده مسیر راه بوده و هست و با وجود تمامی اختلاف نظرها و سلیقه‌هایی که ناشی از وجود دموکراسی در کشور است، همه ما تابع فرمایشات ولایت هستیم.

captcha