رئیس و کارکنان جهاددانشگاهی کردستان به بیماران نیازمند خون اهدا کردند
کد خبر: 3341320
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲

رئیس و کارکنان جهاددانشگاهی کردستان به بیماران نیازمند خون اهدا کردند

گروه اجتماعی: رئیس و جمعی از کارکنان جهاد دانشگاهی استان کردستان به‌مناسبت سی و پنجمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی به فرمان امام(ره) در اقدامی خداپسندانه امروز، مردادماi به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، تعدادی از کارکنان جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان با حضور در پایگاه انتقال خون استان در این امر انسان دوستانه مشارکت کرده و با اهدای خون خود به صورت داوطلبانه زمینه بهره‌مندی نیازمندان را به این ماده حیاتی فراهم می‌کنند.
در ادامه این امر خداپسندانه و انسان دوستانه حمیدرضا مجردی، رییس جهاد دانشگاهی واحد کردستان در این باره گفت: اهدای خون یکی از برنامه‌های فرهنگی این نهاد بوده و ما به منظور ایجاد تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی بین همکاران و نجات جان همنوعان، خون اهدا می‌کنیم.
وی یادآور شد: این حرکت ارزشمند علاوه بر کسب اجر اخروی و فیض معنوی ایثار، با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه و کمک به بیماران نیازمند به این ماده حیاتی انجام شد.
در ادامه دکتر محمد سعید کریمیان، مدیرکل انتقال خون استان کردستان نیز با اشاره به ظرفیت های اداره‌کل انتقال خون و جهاد دانشگاهی بر لزوم زمینه‌سازی برای فعالیت‌های مشترک علمی و تحقیقاتی در جهت توسعه علمی استان و همچنین، توسعه خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.
همچنین، اداره‌کل انتقال خون کردستان و جهاد دانشگاهی تاکنون طرح های مشترکی را در راستای آموزش های عمومی و تخصصی به انجام رسانیده اند که از این دسته می توان به طرح استانی «بخشندگان خون، ضامنان سلامت» اشاره کرد.
یادآور می‌شود، 30 نفر از جهادگران جهاد دانشگاهی استان در این آئین انسان‌دوستانه حضور به‌هم رسانیدند.

captcha