تجلیل از خادمان قرآن در انتظار حضور رئیس‌جمهور/ احتمال تأخیر در برپایی مراسم
کد خبر: 3323619
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
حجت‌الاسلام حشمتی اظهار کرد:

تجلیل از خادمان قرآن در انتظار حضور رئیس‌جمهور/ احتمال تأخیر در برپایی مراسم

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن وزارت ارشاد با تأکید بر فراهم شدن تمامی مقدمات تجلیل از خادمان قرآن گفت: منتظر تعیین فرصت از سوی رئیس جمهور برای برگزاری این مراسم هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نشست مراسم قرعه‌کشی نفرات برتر سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در مورد تجلیل از خادمان قرآن گفت: مکاتباتی صورت گرفته است تا این مراسم در زمان مقرر برگزار شود.
وی با بیان اینکه خادمانی که قرار است تجلیل شوند انتخاب شده اند، گفت: بیانیه نهایی این مراسم و حتی هدایایی که قرار است به خادمان برگزیده اهدا شود نیز تهیه شده است و تنها منتظر فرصت از سوی رئیس جمهور هستیم.
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد تصریح کرد: ضیافت افطاری که رئیس جمهور با فعالان عرصه های مختلف داشت باعث وقفه در این کار شده است، با توجه به اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان ضیافت‌های افطار رئیس جمهور ادامه خواهد داشت، همچنان منتظر یک فرصت مناسب برای برگزاری این مراسم هستیم.
حشمتی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی انجمن خادمان قرآن کریم در بعد از ماه مبارک رمضان تمامی مراحل توسط همان انجمن صورت خواهد گرفت.
وی همچنین در بخش اول صحبت های خود در ین نشست خبری در مورد آزمون سراسری قرآن وعترت وزارت ارشاد، گفت: این آزمون یکی از مباحث قدیمی معاونت است که همچنان دنبال می شود و یکی از ویژگی های خاص این دوره این بود که به توسط بخش مردمی برگزار شد.
معاون قرآن وعترت وزارت ارشاد همچنین به اعزام یک ناظر به مراکز برگزار کننده در زمان برگزاری آزمون اشاره و تصریح کرد: گزارش ها نشان از دقت و اهتمام کافی مسئولان در برگزاری این آزمون داشته است.
حشمتی در بخش پایانی صحبت های خود به برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن و در تهران اشاره کرد و گفت: در این ماه علاوه بر تهران در تمامی استان ها و برخی شهرستان ها نیز شاهد برپایی نمایشگاه قرآن بوده ایم و گزارش ها حاکی حاکم شدن شور و هیجان قرآنی در سراسر کشور به واسطه برپایی این نمایشگاه ها دارد.

مطالب مرتبط
captcha