ملت یمن برابر حملات وحشیانه عربستان سکوت نمی‌کنند
کد خبر: 3274457
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
امام جمعه موقت رشت:

ملت یمن برابر حملات وحشیانه عربستان سکوت نمی‌کنند

گروه سیاسی: امام جمعه موقت رشت مقاومت ملت مظلوم یمن در مقابل حمله آل ‌سعود به این کشور را ستود و افزود: مردم مقاوم و مسلمان یمن با روحیه ایثار و مقاومت در برابر حملات وحشیانه عربستان سکوت نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی، امام جمعه موقت رشت روز گذشته، 18 اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه این شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، به نقش معلمان در تربیت دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، هزینه کردن برای آموزش و پرورش در واقع سرمایه گذاری برای تربیت نسلی مومن و دارای اعتماد به نفس است.

وی خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به وضعیت معیشتی معلمان شد و گفت: هر سرمایه گذاری که برای ارتقای زندگی معلمان انجام شود، ثمره آن به جامعه بر می گردد.

این کارشناس دینی با بیان اینکه آل ‌سعود با حمله به مردم یمن سبب انزجار ملت‌ها شده است، تصریح کرد: آل ‌سعود برای شادی دل رژیم صهیونیستی و سردمداران کاخ سفید کشور یمن را به نابودی کشانده است. هواپیماهای رژیم آل سعود زیرساخت های این کشور اسلامی را بمباران می کند و با کشتن شیعیان و مسلمانان یمن، دست به جنایتی نابخشودنی می زند.

امام جمعه موقت رشت مقاومت ملت مظلوم یمن در مقابل حمله آل ‌سعود به این کشور را ستود و افزود: مردم مقاوم و مسلمان یمن با روحیه ایثار و مقاومت در برابر حملات وحشیانه عربستان سکوت نمی‌کنند و پاسخ آل‌ سعود را می‌دهند. عمر حکومت آل‌ سعود به پایان رسیده است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ارتقای کیفیت کالاهای تولید داخل، ادامه داد: بالابودن کیفیت کالاهای تولید داخلی، موجب افزایش انگیزه مردم برای خرید و مصرف این نوع کالاها می شود. همه باید از کالاهای تولید داخلی استفاده کنند تا این تولیدات رونق بگیرد.

حجت الاسلام صدیق عربانی ساماندهی وضعیت اشتغال را در گرو توجه به تولید داخل دانست و خاطرنشان کرد: ارائه آمار توسط مدیران موجب برطرف شدن بیکاری نمی‌شود و نبود اشتغال جوانان در گیلان مایه اندوه جامعه است.

امام جمعه موقت رشت در ادامه با تاکید بر توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در مذاکرات 1+5، بیان کرد: غرب می‌خواهد مذاکره‌کنندگان زیر شبح تهدید مذاکره کنند، اما استکبار بداند ملت ایران مسیر خود را پیدا کرده و تهدید در این مردم بی‌تاثیر است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی غرب ایستاده است، خاطرنشان کرد: لغو بدون قید و شرط تمامی تحریم‌ها در مذاکرات هسته ای از اصول غیر قابل عقب‌نشینی تیم مذاکره کننده ایرانی است.

به گزارش ایکنا، پس از برگزاری آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه امروز، نمازگزاران شهر رشت همزمان با مردم سراسر کشور با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود»  خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات جنایت کارانه دولت عربستان علیه مسلمانان و مردم بی دفاع یمن اعلام کردند.

captcha