ارسال ۱۰۳ مقاله به همایش سلامت اجتماعی و ازدواج در خراسان جنوبی
کد خبر: 2895986
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

ارسال ۱۰۳ مقاله به همایش سلامت اجتماعی و ازدواج در خراسان جنوبی

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعداد ۱۰۳ مقاله به همایش سلامت اجتماعی و ازدواج ارسال شده، بیان کرد: با رأی هیmت داوران ۱۰ مقاله حائز رتبه برتر علمی شدند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، سیدجواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی امروز، ششم اسفندماه در همایش ازدواج و سلامت اجتماعی دانشجویان و طلاب علوم دینی گفت: مشکلات در ازدواج به میزان انحراف از شاخص تعیین شده قرآن در این زمینه برمی‌گردد.



وی با اشاره به اینکه کمیته امداد همایش‌های علمی متناسب با ازدواج برگزار می‌کند، افزود: تقویت باورهای دینی و تعالی هویت فرهنگی و علمی دانشجویان، ارتقای آگاهی اجتماعی طلاب و دانشجویان و آشنایی با مسائل نظام اسلامی از جمله اهداف این همایش است تا در مسیر آن دانشجویان و طلاب نخبه و استعدادهای برتر شناسایی شوند.



مدیر کل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: این همایش با محورهای اهمیت و جایگاه ازدواج از منظر آموزه‌های دینی، اصول ازدواج موفقف سالم و پایدار، عوامل تحکیم و پایدارسازی پیوند زناشوئی، نقش ازدواج در کاهش آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی ازدواج در عصر امروز ، علل تأخیر ازدواج جوانان، بررسی عوامل بازدارنده و تسهیل‌گر ازدواج مجدد و چرایی و الزامات ازدواج در عصر حاضر بوده است.



رضوی با اشاره به اینکه تعداد 103 مقاله به همایش سلامت اجتماعی و ازدواج ارسال شده، بیان کرد: با رأی هیأت داوران 10 مقاله حائز رتبه برتر علمی شدند.



وی به گسترش اسلام در غرب با وجود هجمه‌های زیاد دشمنان علیه اسلام اشاره کرد و یادآور شد: اکنون غرب ازافزایش مسلمانان در غرب هراس دارند و سعی دارند با اسلام‌هراسی از گسترش روزافزون آن در دنیا جلوگیری کنند.

captcha