فرمان اعدام سلمان رشدی همچنان پابرجاست
کد خبر: 2847366
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

فرمان اعدام سلمان رشدی همچنان پابرجاست

گروه سیاسی: امام جمعه آستارا به فرمان تاریخی امام راحل درباره سلمان رشدی مرتد اشاره کرد و گفت: این فرمان همچنان تا اعدام سلمان رشدی ملعون پابرجاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌ نیا،  امام جمعه آستارا روز گذشته، 24 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، به حضور گسترده و چشمگیر مردم ولایت‌مدار ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اشاره و اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن به وظیفه ملی و دینی خود عمل کردند؛ لذا اکنون وظیفه مسئولان است که در قبال این حضور گسترده به مشکلاتشان رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی از مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن سیلی خوردند، اضافه کرد: نوید مقام معظم رهبری درباره حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن محقق و بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب نقش بر آب شد و پیام عزت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی به گوش جهانیان رسید.

این کارشناس دینی با بیان اینکه احقاق حقوق مسلم ملت در مذاکرات هسته‌ای پیام مهم حضور پرشور مردم در راهپیمایی به تیم مذاکره‌کننده ایران است، افزود: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نیروهایی هوایی در رابطه با مذاکرات هسته‌ای عین مطالبه مردم است و رهبر معظم انقلاب در آن دیدار حجت را تمام کرده و برای مسئولین و اعضای تیم هسته ای مسیر را ترسیم کردند و آنان موظف هستند در این مسیر گام بردارند و با قدرت از مواضع و حقوق ملت دفاع کنند.

حجت‌الاسلام حافظ نیا با تاکید بر حفظ آرمان‌های نظام، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از بدو تولد با انواع توطئه‌ها، جنگ، ترورها و تحریم‌های دشمنان مواجه شد، اما با مقاومت و ایستادگی در برابر آنها اثبات کرد که تن به ذلت نمی‌دهد؛ در طول 36 سال گذشته در اوج تحریم‌های دشمنان با اقتدار روی پای خود ایستادیم و به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف دست یافتیم.

خطیب جمعه آستارا در ادامه با محکوم کردن هرگونه اهانت به پیامبر(ص)، به فرمان تاریخی امام راحل درباره سلمان رشدی مرتد اشاره کرد و این فرمان را همچنان تا اعدام سلمان رشدی ملعون پابرجا خواند و گفت: حضرت امام راحل درباره اعدام سلمان رشدی فرمود «اگر سلمان توبه کند و زاهد هم باشد توبه‌اش قابل پذیرش نیست و باید اعدام شود».

captcha