لکه ننگین داعش از جغرافیای اسلام پاک شود
کد خبر: 2817977
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
امام جمعه رشت:

لکه ننگین داعش از جغرافیای اسلام پاک شود

گروه سیاسی: امام جمعه رشت با تأکید بر بیداری کشورهای اسلامی، گفت: همه کشورها با اتحاد همه‌جانبه لکه ننگین داعش را از جغرافیای اسلام پاک کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، امام جمعه رشت روز گذشته، 17 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به بیان برکات انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و اکنون این انقلاب سبب بیداری اسلامی در کل جهان شده است.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب نه تنها پیروز بلکه به جهان صادر شد و در گوشه و کنار دنیا حرکت‌هایی الهام گرفته از آن آغاز گردید.

این کارشناس دینی با بیا اینکه با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب مردم همچنان وفادار به امام و ولی فقیه خود هستند، گفت: شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از شرکت در نماز جمعه برتر است و حضور در این عرصه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهداست.

آیت‌الله قربانی افزود: امت ولایی ایران اسلامی امسال نیز همانند سال‌های گذشته با شرکت گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن دشمنان این مرز و بوم را ناامید خواهند کرد. در واقع دشمنان نظام، راهپیمایی سالانه 22 بهمن را معیار سنجش حمایت مردمی از نظام اسلامی دانسته‌اند که مردم همواره آنها را در رسیدن به آرزوهای خود ناکام خواهند گذاشت.

وی به جنایت‌های گروه تکفیری داعش اشاره کرد و گفت: دشمن تا دیروز تنها به این فکر بود که هویت را از ایرانیان بگیرد، اما امروز می‌خواهد هویت را از جهان اسلام نیز بگیرد.

امام جمعه رشت تصریح کرد: جنایت اخیر داعش در سوزاندن خلبان اردنی نشانه اوج وحشی‌گری این گروه انحرافی است که به نام اسلام بدترین جنایت‌ها را در کشورهای مسلمان انجام می‌دهد، این حرکت وحشیانه را کدام دین و وجدان تایید می‌کند. دنیا باید بیدار شود و همه کشورها با اتحاد همه‌جانبه لکه ننگین داعش را از جغرافیای اسلام پاک کنند.

captcha