«آسمان من» ۱۲ بهمن روی آنتن می‌رود
کد خبر: 2708479
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

«آسمان من» ۱۲ بهمن روی آنتن می‌رود

گروه هنر: «آسمان من» عنوان یک سریالی پرهزینه با موضوعی انقلابی است که ۱۲ بهمن روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سریال «آسمان من» عنوان یک سریال پرهزینه است که به زودی آماده پخش خواهد شد. این کار تلویزیونی محصول شبکه افق است و کارگردانی کار را محمدرضا آهنج بر عهده دارد. این مجموعه تلویزیونی قرار است از 12 بهمن‌ماه از شبکه افق که به صورت رسمی افتتاح خواهد شد به نمایش در آید.

وی افزود: آنونس‌های این سریال از چند روز پیش آغاز شده است. در ضمن قرار است این کار از شبکه یک سیما پخش شود، به این نحو که ابتدا از شبکه «افق» روی آنتن خواهد رفت و ساعتی بعد شبکه یک آن را پخش خواهد کرد. «آسمان من» هم‌اکنون توسط حسین ابوالصدق صداگذاری می‌شود و فردین خلعتبری نیز موسیقی می‌سازد.  تدوین این کار هم بر عهده روح الله انصاری است.

این سریال یکی از تولیدات پرهزینه سیماست و بازیگران بسیاری در این کار حضور دارند. دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زینوری، امیرعباس محسنی، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمنماه، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری، سیروس کهورینژاد، رامسین کبریتی، امیرکاوه آهنینجان، امیرمحمد زند، کورش سلیمانی، رضا توکلی، رحمان باقریان، فرهاد جم، اصغر نقیزاده، آتش تقیپور، زهره صفوی، احمد کاوری، شیوا خسرومهر، شیما نیک پور، رانا قیصرنژاد، نیره فراهانی، تبسم هاشمی، نازآفرین کاظمی، انوش معظمی، مهدی ساکی، محمد مختاری، سولماز حصاری، احمد علامه دهر، آرمان صورتگر، احمد نجفی، امیرحسین مدرس و حمید عطایی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان «آسمان من»: در امنیت پرواز یک اصل ثابت وجود دارد، حفاظت از هواپیما... اما بی‌نهایت اتفاق وجود دارد که ممکن است همه آنها فقط یک بار رخ دهد، فقط یک بار... آن بالا در آسمان یا اینجا روی زمین، فقط یک بار فرصت برای انجام درست‌ترین کار وجود دارد. فیلمنامه این سریال را هومان فاضل نوشته است.

تهیه‌کنندگی این کار را محمرضا آهنج به طور مشترک با یوسف خزایی بر عهده داشته است. این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به سفارش سازمان فرهنگی - رسانه ای اوج برعهده گرفته است.

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از؛ مدیر برنامه‌ریزی مانفرد اسماعیلی، مدیر تصویربرداری: امیر کریمی، نورپرداز: فرهاد کریمی، طراح صحنه و لباس: رضا حاجیدرویش، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح جلوههای ویژه میدانی: ایمان کرمیان، مدیر و طراح بدلکاری: علیرضا فتحی.
 

captcha