تقويت بصيرت و اعتقادات مذهبی ابزار تحقق حماسه سياسی است
کد خبر: 2542295
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵

تقويت بصيرت و اعتقادات مذهبی ابزار تحقق حماسه سياسی است

گروه اجتماعی: مدير آموزش و پرورش بهار گفت: تقويت بصيرت و اعتقادات مذهبی و دينی ابزار ويژه تحقق حماسه عظيم سياسی است، دشمن تمام تلاش خود را به كار بسته تا بصيرت مردم را كم‌رنگ كرده و از ارادت آنها به ولی فقيه جامعه اسلامی بكاهد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن‌(ايكنا) شعبه همدان، علی زارعی، مدير آموزش و پرورش شهرستان بهار شنبه، 11 خرداد همايش بصيرتی انتخابات در بهار گفت: تقويت بصيرت و اعتقادات مذهبی و دينی ابزار ويژه تحقق حماسه عظيم سياسی است، دشمن تمام تلاش خود را به كار بسته تا بصيرت مردم را كم‌رنگ كرده و از ارادت آنها به ولی فقيه جامعه اسلامی بكاهد.
وی اضافه كرد: در چنين شرايطی كه تمام اهداف دشمنان بر ترويج اختلاف و ايجاد يأس و نااميدی ميان مردم برای عدم حضور در انتخابات است، بصيرت‌افزايی ضروری‌تر است، احيای مجدد عظمت اسلام و آشكار شدن چهره وقيح، ستمگر و مستكبر دولت‌های سلطه‌گر از ثمرات اين پيروزی است.
زارعی تصريح كرد: به علت رسالتی كه نظام دارد عرصه انتخابات در جمهوری اسلامی همواره مورد طمع دشمنان بوده و در انتخابات پيش رو نيز همه مخالفان در فضای مجازی و با هدف نااميد كردن مردم از شرايط كشور هستند زيرا جمهوری اسلامی ايران به عنوان مركز جهان اسلام مطرح است.
رمضان رازداريانی، فرمانده بسيج دانش‌آموزی سپاه ناحيه بهار نيز در اين نشست گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نظام را بيمه كرده و اين پشتيبانی قوی مردم منجر به حفظ حقوق هسته‌ای و عزت‌طلبی كشور در عرصه سياست است، انتخابات پيش‌رو فرصتی برای قدرت نمايی ملت ايران اسلامی در دنيا و گامی موثر در خنثی‌كردن توطئه‌های دشمنان ايران اسلامی است.
وی خاطرنشان كرد: بی‌شك هماهنگی و تعامل اثربخش اعضای شورا و استفاده از ظرفيت‌های موجود نقشی بسيار مهم و قابل توجه در گسترش فرهنگ بسيجی و اهداف و برنامه‌های بسيج در جامعه دارد.
حجت‌الاسلام علی اصغر زارعی، مدير حوزه علميه آيت اله بهاری شهرستان بهار نيز با بيان اينكه انتخابات نماد سلامت و پويايی جامعه و حمايت از دستاوردهای انقلاب است، گفت: انتخابات تبلور اداره و خواست مردم است كه آنها با حضور در پای صندوق‌های رأی انتخاب اصلح را انجام می‌دهند.
وی تلاش برای بالا بردن ميزان مشاركت مردم در انتخابات و برگزاری با‌شكوه آن را خواستار شد و تصريح كرد: مسئولان بايد بكوشند امكانات كامل را برای برگزاری انتخابات سالم فراهم كنند و زمينه را برای حضور هر چه بيشتر مردم در انتخابات فراهم سازند.
captcha