اجرای طرح «صحیح‌خوانی قرآن» در مؤسسه منتظران مهدی(عج) لاهیجان
کد خبر: 1470509
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵

اجرای طرح «صحیح‌خوانی قرآن» در مؤسسه منتظران مهدی(عج) لاهیجان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح «صحیح‌خوانی قرآن» طی نیمه دوم امسال در مؤسسه منتظران مهدی(عج) لاهیجان اجرا می‌شود.

بهناز خدمتگزار، مدیر مؤسسه قرآنی منتظران مهدی(عج) لاهیجان استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این مطلب گفت: دومین طرح صحیح‌خوانی با حضور 80 نفر از بانوان در حال برگزاری است که آزمون آن در بهمن‌ماه امسال برپا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اولین طرح صحیح‌خوانی در نیمه اول امسال با حضور 80 نفر از بانوان برگزار شد، ادامه داد: شرط ورود و ثبت نام در این طرح داشتن سواد خواندن و نوشتن است و شرکت‌کنندگان از دختران ابتدایی با بانوان بزرگسال را شامل می‌شوند.
خدمتگزار اظهار کرد: همچنین کلاس تخصصی سطح 5 قرآن (صوت و لحن) و نغمات و تجوید تخصصی با حضور 24 نفر از بانوان بزرگسال با مربیگری علی خوال برپا می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی منتظران مهدی(عج) لاهیجان بیان کرد: همچنین سطح چهار تحقیق با مربی‌گری سیدرحمان سیدپور در تابستان امسال با حضور حدود 22 نفر از بانوان برگزار شد.
وی افزود: این دوره که هر هفته یک جلسه برگزار می‌شد طی 60 جلسه برپا شد که آزمون کتبی آن گرفته شد و آزمون شفاهی نیز گرفته می‌شود و در صورتی که افراد حد نصاب لازم را کسب کنند گواهینامه سطح چهار از طرف مؤسسه به آنها اعطا می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی منتظران مهدی(عج) لاهیجان با اشاره به اینکه بیشتر دوره‌های این مؤسسه شش ماهه است، تصریح کرد: همچنین رشته مفاهیم سطح 4 براساس جلد 7 تا 9 کتاب مفاهیم با مربیگری عزت‌السادات حسینی‌علوی با حضور 18 نفر از بانوان در حال برگزاری است.
وی یادآور شد: همچنین رشته روخوانی و روان‌خوانی سطح یک در این نیمسال در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بدست آوردن اطلاعات از سایر دوره‌های مؤسسه منتظران مهدی(عج) لاهیجان به بلوار امام رضا(ع)، خیابان بعثت، کوچه 14 مراجعه و یا با شماره 42333948-013 تماس بگیرند.

captcha