امام خمینی(ره) ارزش‌های معنوی جامعه را به‌صورت عملی پیاده کرد
کد خبر: 1405353
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

امام خمینی(ره) ارزش‌های معنوی جامعه را به‌صورت عملی پیاده کرد

گروه اجتماعی: رئیس ارشاد اسلامی رضوانشهر با بیان اینکه امام خمینی(ره) ارزش‌های معنوی جامعه را به‌‌صورت عملی پیاده کرد، گفت: ایشان با تدبیری عارفانه سکان انقلاب و ولایت مسلمانان جهان را پس از خود به مقام معظم رهبری سپرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، علیرضا ملکی‌نژاد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر امروز، 20 اردیبهشت در نشست کمیته فرهنگی ـ هنری ستاد برگزاری مراسم بیست‌ و پنجمین سالروز رحلت امام خمینی(ره) که با حضور اعضای کمتیه مذکور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری در سطح جهان داشته است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ماحصل راهنمایی‌های حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

وی ادامه داد: همه مناسبت‌های انقلاب اسلامی با حضرت امام خمینی(ره) ارتباط دارد، ولی مناسبت رحلت حضرت امام(ره) از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و لازم است با برنامه‌ریزی در جهت پاسداشت آن اقدام کنیم.

ملکی‌نژاد نقش کمیته فرهنگی ـ هنری را مهم ارزیابی کرد و افزود: اعضای کمیته فرهنگی ـ هنری لازم است با برنامه‌ریزی در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مناسبت تلاش کنند؛ لازم است با یک نگاه حداکثری به تمام ابعاد شخصیت حضرت امام خمینی(ره) توجه کنیم و با برنامه‌ریزی در نشست‌های راهبردی مشخص کنیم که کدام یک از ابعاد ایشان را به جامعه بشناسانیم.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: امام خمینی(ره) ارزش‌های معنوی جامعه را به‌صورت عملی پیاده کرد و چهره‌ اسلام ناب محمدی(ص) را از زنگارها زدود و با تدبیری عارفانه سکان انقلاب اسلامی و ولایت مسلمانان جهان را پس از خود به مقام معظم رهبری سپرد تا انقلاب اسلامی با رهبری فرزانه آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از آسیب‌ها مصون بماند.

مسئول کمیته فرهنگی ـ هنری ستاد برگزاری مراسم بیست‌ و پنجمین سالروز رحلت امام خمینی(ره) شهرستان رضوانشهر‌ تأکید کرد: هم‌اکنون وظیفه ماست تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ هنری مناسب، شخصیت والای امام(ره) را به جوانان و نوجوانان بشناسانیم و در این مراسم‌ از ظرفیت‌های جوانان استفاده کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر در پایان برنامه‌های این اداره به‌مناسبت بیست‌ و پنجمین سالروز رحلت امام خمینی(ره) را اجرای همایش شعر با حضور شاعران غرب گیلان، برگزاری مسابقه از متن وصیت‌نامه امام خمینی(ره)، تهیه بروشور، فعال کردن مطبوعات محلی شهرستان، برپایی نمایشگاه عکس، دیدار از خانواده شهدا، نصب بنر و پرده و حضور پرشور هنرمندان و خبرنگاران در مراسم ارتحال امام بیان کرد.

captcha