ترویج فرهنگ حجاب فاطمی از راهکارهای تحقق سلامت اجتماعی است
کد خبر: 1397708
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
محمدسلیمانی:

ترویج فرهنگ حجاب فاطمی از راهکارهای تحقق سلامت اجتماعی است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) دخت پیامبر(ص)، همسر ولایت و مادر امامت را یکی از افتخارات بزرگ شیعیان دانست و گفت: ترویج فرهنگ حجاب فاطمی در جامعه از راهکارهای نهادینه شدن سلامت اجتماع است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه استان در مراسم جشن میلاد کوثر با تبریک روز تجلیل از مقام مادر و گرامیداشت میلاد فرخنده دخت نبی مکرم اسلام و ولادت حضرت امام خمینی(ره)، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی صبر، استقامت، ولایتمداری و مادری نمونه در تربیت فرزندان با سبک زندگی اسلامی و علوی است.

وی خاطرنشان کرد: تمام خوبی ها در وجود حضرت فاطمه زهرا(ع)جمع است و نام و ذکر این بانوی بزرگوار برای ما شیعیان، آرامش بخش است.

محمدسلیمانی دخت پیامبر(ص)، همسر ولایت و مادر امامت را یکی از افتخارات بزرگ شیعیان دانست و تصریح کرد: بی شک این الگوی بی‌نظیر سپهر عصمت و طهارت، دارای صفات بی‌نظیری است حجاب و عفاف یکی از این خصوصیات مهم است.

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان، ترویج فرهنگ حجاب فاطمی در جامعه را از راهکارهای نهادینه شدن سلامت در جامعه برشمرد و اظهارکرد: اگر حجاب در جامعه ما کم رنگ شود، تمام شعائر اسلامی به مخاطره می افتد.

به گزارش ایکنا، اهدای هدیه به فرزندان کارکنان با نام های «زهرا»، «فاطمه» و «روح الله» و تجلیل از چهره های قرآنی خانواده کارکنان و حافظان کل قرآن کریم از دیگر برنامه های این مراسم جشن باشکوه بود.
 

captcha