امور تربیتی سبب ارتقای فرهنگ دینی دانش‌آموزان می‌شود
کد خبر: 1382066
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۹

امور تربیتی سبب ارتقای فرهنگ دینی دانش‌آموزان می‌شود

گروه اجتماعی: معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امور تربیتی و پرورشی‌ لازمه آموزش و سبب پیشرفت و ارتقای فرهنگ دینی ـ مذهبی در دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی مختار‌آبادی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان روز گذشته، 11 اسفند در مراسم گرامیداشت روز امور تربیتی در رفسنجان، امور تربیتی و پرورشی را لازمه آموزش و سبب پیشرفت و ارتقای فرهنگ دینی ـ مذهبی در دانش‌آموزان دانست و گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیشترین تأکید در بحث پرورش و امور تربیتی است‌.
وی بحث پرورش و تربیت را بسیار سخت و دشوار دانست و افزود‌: در عصر ماهواره و اینترنت باید خیلی تلاش کنیم و مواظب دسیسه‌های دشمن باشیم‌ و با شیوه‌های نو و به‌روز به مقابله با آنان برخیزیم‌.
مختارآبادی اظهار کرد: در بحث پرورش یک دبیر فیزیک و ریاضی هم می‌تواند کار تربیتی انجام دهد و در قالب بیان یک جمله زیبا اثر تربیتی عمیق و تأثیر‌گذاری بر روی دانش‌آموزان بگذارد‌.
سید‌کاظم ‌حسینی‌پور، مدیر آموزش و پرورش رفسنجان نیز به نقش بارز و برجسته مربیان پرورشی در تربیت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت‌: اگر‌ با اخلاص وارد عرصه تعلیم و تربیت شویم، کار ما ارزش پیدا ‌می‌کند و تأثیر‌گذاری کار چند‌ برابر می‌شود.

captcha