برگزاری شش هزار برنامه ویژه دهه فجر در آذربایجان شرقی
کد خبر: 1366223
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۶
حجت‌الاسلام تقی‌زاده خبر داد:

برگزاری شش هزار برنامه ویژه دهه فجر در آذربایجان شرقی

گروه سیاسی: رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر در آذربایجان شرقی با بیان اینکه 24 کمیته تخصصی برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر تشکیل شده، گفت: شش هزار برنامه ویژه ایام‌الله دهه فجر در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان  در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی  گفت: در روز 12 بهمن‌ بطور همزمان در سراسر استان همایش بزرگ تجدید میثاق امت با ولایت برگزار خواهد شد و در تبریز این همایش در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.



وی تأکید کرد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در سطح استان و گلبانگ تکبیر همزمان با شب 22 بهمن در سراسر استان دو برنامه شاخص ایام الله دهه فجر در استان است.



وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی برای این دهه برنامه‌ریزی شده است، افزود: همایش بزرگ بانوان با موضوع سبک زندگی اسلامی و نقش زن در انقلاب اسلامی، همایش شهدای دبیرستان زینبیه، همایش کوه‌پیمایی، همایش روشنگری، همایش اقتصاد مقاومتی، تجلیل از پژوهشگران برتر، تجلیل از مربیان قرآن و همایش دوهزار نفری فعالان قرآنی از جمله این برنامه‌ها است.



حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: در سطح استان بیش از دویست یادواره شهدا، 180 نمایشگاه آثار هنری، جنگ نرم و دستاوردهای انقلاب اسلامی، 100 مورد جشنواره شعر فجر، جشنواره‌های قرآنی و صدها برنامه متعدد دیگر در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.



رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان گفت: امسال سعی بر این بوده است که برنامه‌های دهه فجر نسبت به برنامه‌های سال‌های گذشته از نظر محتوایی دارای کیفیت بالاتری باشند و شادی و جذابیت بیشتری را برای مردم به ارمغان بیاورند.



وی در رابطه با اهداف این برنامه‌ها تأکید کرد: انتقال دستاوردهای انقلاب به جوانان، تقویت روحیه ایثار و ایستادگی و خودباوری در بین مردم، برجسته سازی قرآن و تمسک به آن با اجرای جشنواره‌های قرآنی از اهداف برگزاری برنامه‌های دهه فجر است.



 رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ماحصل تمام برنامه‌ها خواهد بود خاطرنشان کرد: مردم شریف استان با حضور حماسی مردم شریف استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شاهد یک حماسه سیاسی دیگری خواهیم بود که از این طریق هم انقلاب اسلامی بیمه خواهد شد وهم دشمنان این نظام از توطئه‌های خود پشیمان شده و خواهند فهمید که بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم هنوز هم پای این انقلاب و رهبرشان محکم ایستاده‌اند.

captcha