تقدس امر ازدواج و فرزندآوری در فرهنگ مردم لرستان
کد خبر: 4212472
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹

تقدس امر ازدواج و فرزندآوری در فرهنگ مردم لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با تأکید بر اینکه فرزند سرمایه اساسی هر خانوده است، گفت: ازدواج و فرزندآوری در فرهنگ لرستان علاوه بر اعتقادات دینی، یک ارزش مضاعف خانوادگی، هویتی و بسیار مقدس هست.

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، روز گذشته، هفتم اردیبهشت ماه در دیدار با برخی خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در اشترینان شهرستان بروجرد، اظهار کرد: سالمندی جمعیت عوارض و عواقب بسیار بدی در پیش دارد و در مقاطعی می‌تواند در سطح تهدید برای کشور باشد اما جوانی جمعیت فواید بسیاری را در بردارد.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما نیز خطر سالمندی جمعیت احساس می‌شد به همین دلیل قانون جوانی جمعیت مصوب و ابلاغ شد، افزود: تمام دستگاه‌های متولی اجرای این قانون لازم است که آن‌را اجرا کنند و شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.

طائف با تأکید بر اینکه فرزند سرمایه اساسی هر خانوده است، گفت: ازدواج و فرزندآوری در فرهنگ لرستان علاوه بر اعتقادات دینی، یک ارزش مضاعف خانوادگی، هویتی و بسیار مقدس هست.

مدیرکل ستاد اجریی فرمان امام(ره) در لرستان با اشاره به حمایت ستاد اجرایی از خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو با دهک درآمدی پایین، بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح جوانی جمعیت و طرح لبخند مادری در استان به خانواده‌های دارای فرزند سه قلو مساعدت شده که این بسته‌ها شامل تأمین ۶ ماه پوشک، پک لبخند مادری شامل البسه، وسایل بازی و ضروری و هدیه نقدی است.

انتهای پیام
captcha