عملیات وعده صادق موجب انزوای رژیم صهیونیستی شد
کد خبر: 4211260
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
امام جمعه تکاب:

عملیات وعده صادق موجب انزوای رژیم صهیونیستی شد

حجت‌الاسلام مصطفی کوهی گفت: یكى از آثار عملیات وعده صادق، ضعف و انزواى رژیم صهیونیستى است، چون رژیم صهیونیستى در این منطقه واقعا غده‌ سرطانى محسوب می‌شود و باید قطع شود و قطع خواهد شد.

حجت‌الاسلام مصطفی کوهی، امام‌جمعه تکاببه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام مصطفی کوهی، امام جمعه تکاب،۳۱ فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: آفرین بر رزمندگان و پاسداران غیور و دلیر مرد سپاه که در هفته جاری «بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ بشریت را علیه جرثونه فساد یعنی رژیم پست و پلید صهیونیستی» برگزار کرد و سیلی محکمی به صورت رژیم صهیونیستی و اربابانش زد.

وی افزود: در ابعاد عظمت عملیات وعده صادق اگر تعمق و فکر کنیم متوجه می‌شویم چه کار با عظمتی صورت گرفت و غرب با وجود آگاهی از حملات و بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته در رهگیری پرتابه‌های ایران ناکام ماند درحالی‌که تهران بخش محدودی از قدرت آتش خود را آن هم در سطح فناوری‌های پایین به کار گرفت.

حجت‌الاسلام کوهی بیان کرد: یكى از آثار این وعده صادق، ضعف و انزواى رژیم صهیونیستى است، كه این هم خیلى مهم است، چون رژیم صهیونیستى در این منطقه واقعا غده‌ سرطانى محسوب می‌شود و باید قطع شود و قطع خواهد شد؛ بنابراین بر اثر این حركت‌ها دچار ضعف و انزواى بیشتر از همیشه شد و جوانان فلسطینى نشاط و امید پیدا كردند، به مبارزات خودشان و آینده‌ خودشان امیدوار شدند.

وی ادامه داد: دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸، سالروز صدور فرمان امام خمینی برای تاسیس بزرگترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی است، نیرویی که در طول چهل سال گذشته مهمترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و منطقه سایه افکنده و این شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: حفظ محیط ‌زیست از مصادیق بارز تقوا است و ضرورت عقلی دارد و دین اسلام به حفظ محیط زیست و آلوده نکردن طبیعت و بیابان‌ها، کوه‌ها، رودخانه‌ها و ... توجه کرده تا جایی که فرموده مستحب است ناخن و مو دفن شود چون این‌ها در آلودگی محیط زیست تاثیر دارند.

وی افزود: محیط زیست از ارکان توسعه پایدار در هر کشوری محسوب و بدون توجه به مسئله محیط زیست پیامدهای ناگواری در زندگی انسان و محیط پیرامون آن رخ خواهد داد و شهرستان تکاب به علت وجود معادن فراوان به ویژه دو معدن طلا در بحث محیط زیست باید با حساسیت مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha