نیروهای مسلح حافظ ارزش‌های اسلامی و منافع ملی هستند
کد خبر: 4209761
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵

نیروهای مسلح حافظ ارزش‌های اسلامی و منافع ملی هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران حافظان ارزش‌های اسلامی و منافع ملی امت اسلامی و ایران اسلامی هستند، گفت: خداوند به ملت، جوانان و نیروهای مسلح ایران یاری رساند و به آنان عزت بخشید اما منافقان کوردل امروز آواره کشورها هستند و خوار و ذلیل شدند.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز، 21 فروردین‌ماه در جمع صمیمی فرماندهی و کارکنان پایور مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت به‌مناسبت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و هفته ارتش اظهار کرد:‌ نیروهای مسلح ایران به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی راهبردی ارتش ما دارای دو ویژگی و چند نماد خاص هستند که آن‌ها را در دنیا متمایز کرده است.

وی با اشاره به شاخصه ایمان و مردمی بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: ایمانی که نیروهای مسلح ما از آن برخوردار است، در سایر ارتش‌های جهان وجود ندارد و لذا نیروهای مسلح ایران از دل مردم، با مردم و برای مردم هستند و زندگی می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران حافظان ارزش‌های اسلامی و منافع ملی امت اسلامی و ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما در راه خدا و حفظ ارزش‌ها، شهدایی را تقدیم کرده و در این مسیر جانفشانی‌های زیادی داشتند.

امام جمعه رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع‌ مقدس، شهدای عرصه دریا تا شهدای انتظامی اخیر افزود: جان‌فشانی‌ نیروهای مسلح ما امروز چندین هزار کیلومتر دورتر و با عبور موفقیت‌آمیز از اقیانوس‌ها و دریاها که مایه اعجاب ارتش‌های دنیا و جهانیان شد، قابل مشاهده است؛ دلاورمردانی که مقابل چشمان قدرت‌های پوشالی از آبراه‌های بزرگ عبور کرده و منجر به عقب‌نشینی آنان شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران حافظ و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و بسیاری از ارتش‌های منطقه نیز به این موضوع اذعان دارند، گفت: امروز ارتش یمن، عراق و سوریه و حزب‌الله لبنان هم به این باور رسیده‌اند که باید حافظ ولایت‌فقیه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و مجاهدت و رشادت فراموش‌ناشدنی وی در عملیات مرصاد، بیان کرد: از سال ۵۹ که دولت بعثی عراق به کشورمان حمله کرد تا سال ۶۷ که قطعنامه ۵۹۸ امضا شد، هیچ روزی برای مردم کرمانشاه به سختی روزهای حمله منافقان و عملیات مرصاد نبود؛ مردم آن روزها در اضطراب زیادی به‌سر می‌بردند و منافقان کوردل نیز از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نمی‌کردند اما خداوند، منافقان را در همان ابتدای مسیر نابود و ویران کرد؛ منافقانی که تصور رسیدن به‌میدان آزادی ظرف یک هفته را داشتند، گویا صدام میخواست از شر‌شان خلاص شود و آن‌ها را وارد این نبرد کرد و آن‌ها نیز شکست سختی خوردند و نابود شدند.

آیت‌الله فلاحتی افزود: خداوند به ملت، جوانان و نیروهای مسلح ایران یاری رساند و به آنان عزت بخشید اما منافقان کوردل امروز آواره کشورها هستند و خوار و ذلیل شدند.

امام جمعه رشت‌ با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی یک فرمانده و انسان زبده الهی بود، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس موفق شدند دشمنان را در دریا، زمین و هوا وادار به عقب‌نشینی کنند و این موفقیت‌ها با مجاهدت فرماندهان فداکاری همچون شهید صیاد شیرازی به‌دست آمد.

انتهای پیام
captcha