توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کردستانی
کد خبر: 4209488
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کردستانی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی، کالای خانگی و جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع شده و این جدای از خدمات آبرسانی و محرومیت‌زدایی در روستاها و مناطق محروم استان ست.

رزمایش کمک مؤمنانه

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار امان‌اله گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، ۲۰ فروردین در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج گفت: یکی از راهبردهای اساسی سپاه و مأموریت‌های مهم و حساس سپاه در کنار سایر مأموریت‌های خطیر صیانت و حفاظت از انقلاب، توجه به مردم و قشر آسیب‌پذیر است.

وی افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) توجه به محرومان جامعه  به عنوان یکی از وظایف سپاه امروز در کنار سایر نیروهای خدمت‌رسان و مسلح، می‌باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان در حوزه‌های محرومیت‌زدایی استان هزینه  شده است، بیان کرد: برای اینکه کمک‌ها واقعی و به دست نیازمندان واقعی برسد با استفاده از توان فرماندهان، نیازمندان شناسایی و احصا شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی، کالای خانگی و جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع شده و این جدای از خدمات آبرسانی و محرومیت‌زدایی در روستاها و مناطق محروم استان است.

گشتاسبی اظهار کرد: در شهرستان‌های تابعه کردستان تلاش شده علاوه بر آب‌رسانی روستایی، در جاده و سایر مؤلفه‌های عمران روستاها در کنار دولت نقش‌آفرینی داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان ۸ میلیارد تومان بسته معیشتی، هزار قلم لوازم خانگی و کمک‌های بلاعوض توزیع می‌شود، گفت: با تمام توان دنبال حل مشکلات مردم هستیم چون امروز مردم مهم‌ترین و رکن رکین، حمایت قاطع از انقلاب و اجرای فرامین رهبری هستند چرا که مردم همیشه پای کار دفاع از انقلاب و کشور بوده و هستند.

انتهای پیام
captcha