کنگره بانوان گیلانی در دفاع از ارزش‌های اسلامی برگزار شود
کد خبر: 4209296
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴

کنگره بانوان گیلانی در دفاع از ارزش‌های اسلامی برگزار شود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ورود قدرتمندانه و هوشمندانه برای حل معضلات فرهنگی و بدحجابی را مطالبه مردم دانست و گفت: کنگره بزرگ بانوان گیلانی در دفاع از ارزش‌های اسلامی با حضور بانوان فعال در عرصه امر به معروف برگزار شود و کارهای میدانی بیشتری در کف خیابان‌ها صورت گیرد.

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز، 19 فروردین‌ماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به تقارن ماه‌ مبارک رمضان امسال با ایام عید نوروز اشاره و اظهار کرد: اگر مجموعه نظام و همه مسئولان برای حل چالش‌ها و معضلات پای کار باشند می‌توان جلوی بسیاری از ولنگاری‌ها و هنجارشکنان را گرفت اما برخی از مسئولین در این حوزه همکاری‌های لازم را نداشته یا حتی کم‌کاری کردند.

امام جمعه رشت با اشاره به مطالبه مردم از مسئولین افزود: ورود قدرتمندانه و هوشمندانه برای حل معضلات فرهنگی در واقع خواسته و مطالبه مردم از مدیران و مسئولان است و در این صورت می‌توان جلوی خیلی از‌ مسائل و معضلات را گرفت.

وی با تأکید بر نقش سمن‌ها و گروه‌های مردمی فعال در زمینه عفاف و‌ حجاب و امر به معروف و نهی از منکر گفت: در حال حاضر چندین برنامه در دستورکار داریم و برخی گروه‌ها و سمن‌ها نیز پیشنهادات خوبی در این زمینه ارائه دادند و قرار شد کنگره‌ای استانی با عنوان کنگره بزرگ بانوان گیلانی در دفاع از ارزش‌های اسلامی با حضور مسئولین و بانوان فعال در عرصه امر به معروف و بانوان دغدغه‌مند در حوزه مسائل اجتماعی برگزار شود و کارهای میدانی بیشتری در کف خیابان‌ها صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه از توانایی و ظرفیت بانوان فعال و دغدغه‌مند در عرصه امر به معروف و نهی از منکر باید برای مقابله با معضلات بیشتر بهره گرفت، تصریح کرد: آموزش‌های لازم باید در این زمینه ارائه شود و راهکارهای مناسب و عملیاتی نیز در جلسه‌ای که با حضور این بانوان تشکیل می‌شود، ارائه خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی یکی از وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر را دفع و رفع منکر و جهت‌دهی به سوی خوبی‌ها و معروف عنوان کرد و افزود: در این راستا از ظرفیت بانوان فعال در شهرها، بسیج، نیروهای ارزشی و مجموعه انتظامی باید کمک گرفته شود البته جلسات بررسی نتایج و بازتاب کار میدانی نیز باید سریع و پشت سر هم برگزار شود.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه تذکر لسانی را هم بی‌اثر ندانید، گفت: وقتی چند نفر به یک نفر تذکر دهند او بیشتر متوجه گناه و خطای خود خواهد شد بنابراین تذکر لسانی تأثیرگذار است.

انتهای پیام
captcha