اسرائیل با موج بیداری جهانی مرگ خود را به چشم می‌بیند
کد خبر: 4208803
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

اسرائیل با موج بیداری جهانی مرگ خود را به چشم می‌بیند

امام جمعه رشت با بیان اینکه اسرائیل جنایتکار از این به بعد با این موج بیداری جهانی ایجاد شده باید شاهد مرگ خودش باشد، گفت: شکست طیب اردوغان در انتخابات شهرداری‌های ترکیه باید درسی برای همه حکام منطقه باشد که در این 6 ماه چگونه برخوردی با دنیای اسلام و مردم مظلوم فلسطین داشتند، بدانند این سرنوشت محتوم همه دولت‌هایی است که به ملت خودشان در رابطه با حمایت از مظلوم خیانت کردند.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز 17 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که بعد از راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد، اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حالی می‌گذرانید که دل‌هایتان با دعاها و آیات لیالی قدر صیقل داده شده است، مؤمنین و مؤمنات خوشحال هستند که یک ماه روزه گرفتند و با خدای خود راز و نیاز کردند و این از نعمت‌های بزرگ خداوند بر مسلمانان است.

وی با بیان اینکه شما مؤمنین روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به حمایت از مردم مظلوم مقتدر عالم قیام کردید، افزود: هیچ عبادتی بالاتر از این نیست که مسلمانان پس از یک‌ماه روزه داری، خود را فدای مسلمانان نیازمند دیگر کنند و در حمایت از حق طلبی آنان برآیند. شما مسلمانان روزه دار به ندای امام راحل لبیک گفتید و این حضور در صحنه یک جهاد الهی است.

آیت‌الله فلاحتی گفت: علاوه بر حمایت از مظلوم، تصفیه باطن و تهذیب نفس دو نعمت دیگری است که ماه مبارک رمضان به انسان عنایت می‌کند و باید شاکر آن باشیم. شما مردم خوب ایران و گیلان امروز با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دل رهبر معظم انقلاب و حضرت ولیعصر(عج) را شاد کردید، بدانید که خدا از مردم مؤمن و مسلمان راضی است.

امام جمعه رشت با اشاره به قطع ارتباط ایران و آمریکا تصریح کرد: 20 فروردین‌ماه سال 1359 یکی از بزرگترین عزت‌ها نصیب ملت ایران شد که ارتباط خود را با آمریکای جنایتکار قطع کرد و همچنان هم تدام دارد، ما با ملت‌ها و مردم آمریکا جنگ نداریم زیرا آنها هم امروز از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند، بلکه با سردمداران عفریت‌منش آمریکا و صهیونیسم سر جنگ داریم لذا این قطع ارتباط را به فال نیک گرفتیم و هیچ وقت هم ملت ایران خواهان رابطه با قلدرهای جهانی نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون روز جهانی قدس، گفت: امام راحل فرمودند «آمریکا دشمن همه ادیان و حتی مسیحیت است، اصلا اعتنایی به ادیان ندارد و به جز منافع خودش به هیچی فکر نمی‌کند، دشمن اصلی اسلام و قرآن و پیامبر بوده و چشم طمع به کشورهای اسلامی دوخته است و برای چپاول مخازن عظیم زیرزمینی و روزمینی این کشورها از هیچ حنایتی دست بر نمی‌دارد؛ آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام دشمن هستند». رهبر معظم انقلاب هم می‌فرمایند «روز قدس، روز جهانی است و پیام جهانی هم دارد و نشان می‌دهد امت اسلامی هیچگاه زیر بار ظلم نمی‌رود».

وی با اشاره به ویژگی‌های روز قدس امسال تصریح کرد: اولین ویژگی روز قدس امسال این است که آمریکای پر زرق و برق روبه تنزل است، آمریکایی که با یک تشر ملت‌ها را وادار به تسلیم و عقب‌نشینی می‌کرد الان خود روبه افول است، ملت‌های آزاده و مسلمان به‌ویژه مردم مسلمان ایران یک سیلی بسیار محکم به این قدرت پوشالی زده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه ویژگی دیگر روز قدس امسال این بود که دشمن صهیونیستی دچار فرسایش شده، گفت: اقدامات حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن، حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران باعث شد رژیم غاصب صهیونیستی مرگ و افول خود را با راهپیمایی روز جهانی قدس در امسال به چشم ببیند.

امام جمعه رشت افزود: در راهپیمای روز جهانی قدس امسال ملت‌ها حمایت همه جانبه و گسترده‌ای از مردم غزه و فلسطین کردند و نشان دادند که تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان حامی ملت مظلوم هستند و لذا راهپیمایی اثر خود را گذاشت و اسرائیل روبه اضمحلال است.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: طوفان الاقصی بین صهیونیسم‌ها شکاف سیاسی و اجتماعی ایجاد کرد که موجب محو این رژیم غاصب می‌شود، این رژیم کودک‌کش در سال‌های اخیر به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای عربی مرتجع بود که باید این عادی سازی را به گور ببرند؛ اسرائیل جنایتکار از این به بعد با این موج بیداری جهانی ایجاد شده باید شاهد مرگ خودش باشد.  

آیت‌الله فلاحتی بیان کرد: شکست طیب اردوغان در انتخابات شهرداری‌های ترکیه که در مقابل دو حزب رفاه و جمهوری خلق با تفاضل آرا رقم خورد باید درسی برای همه حکام منطقه باشد که در این 6 ماه چگونه برخوردی با دنیای اسلام و مردم مظلوم فلسطین داشتند، آنها باید درس بگیرند که این سرنوشت محتوم همه دولت‌هایی است که به ملت خودشان در رابطه با حمایت از مظلوم خیانت کردند و چنین تو دهنی در انتظار سایر کشورهای اسلامی هم هست که هنوز کوتاه نیامدند.  

محدثه مهدوی

انتهای پیام
captcha