کتاب «امیدبان» رونمایی شد
کد خبر: 4208474
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲

کتاب «امیدبان» رونمایی شد

کتاب امیدبان(طرح امید آفرینی اجتماعی مقام معظم رهبری) اثر حجت الاسلام حسین عباسی‌اصل، در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان رونمایی شد.

رونکایی کتاب امیدبانبه گزارش ایکنا از خوزستان، کتاب امیدبان(طرح امید آفرینی اجتماعی مقام معظم رهبری) اثر حجت الاسلام حسین عباسی‌اصل، عصر امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان رونمایی شد.

حجت‌الاسلام عباسی‌اصل توضیحی درباره این اثر خود ارائه کرد و گفت: نام این کتاب  «امیدبان» است. از آنجا که به فرموده رهبر انقلاب، جامعه ایرانی، جامعه امیدواری است و این استعداد ذاتی است و اگر این امید نبود، در طول تاریخ در برابر دشمنی‌‌ها و حملات مکرر شرق و غرب از بین رفته بود، اما چون خداوند امید را در وجود این مردم گذاشته است، حتی پس از حمله مغول‌ها نیز کشور را از نو ساختند.

وی افزود: این ظرفیتی است که به دین و آیین ما نیز بر می‌گردد، مزید بر علت است. کتاب  «امیدبان» ، راهکار و منظومه عملی رهبر معظم انقلاب برای امیدوار کردن جامعه است.

عباسی‌اصل با تصریح به اشتباه بودن برخی راهکارها و تصمیمات در ساختارهای فرهنگی و تکرار آنها، گفت: متأسفانه یک فضای ناامیدی در جامعه ایجاد شده است، نهادها باید دست در دست هم بگذارند و مجموعه‌های مردمی که حلال مشکلات هستند، پیدا کنند. حوزه فرهنگ باید در اختیار مجموعه‌های مردمی قرار گیرد و نهادها نقش حاکمیتی و نظارتی خود را ایفا کنند.

مؤلف کتاب  «امیدبان»، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه سبک زندگی گفت: سبک زندگی تنها خانواده نیست‌‌‌. تفریح، غذا، سفر و گردشگری نیز از دیگر موضوعات سبک زندگی است. این کتاب برای کنشگران فرهنگی نوشته شده است و هر آن کس که با جامعه در ارتباط است و حوزه اثر گذاری دارد این کتاب می‌تواند برای او نقشه راه باشد.

انتهای پیام
captcha