پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در گیلان
کد خبر: 4206481
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان در پیام نوروزی 1403 سرفرازی امت اسلام به‌ویژه ملت بزرگ ایران را در سال جدید از درگاه خداوند خواستار شد و گفت: عزت این سرزمین مرهون درایت و روحیه‌ مقاومت مردمی ولایتمدار و حق‌طلب است.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده‌ ولی فقیه در استان امروز، اول فروردین‌ماه در پیام نوروزی خود تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت را به فال نیک گرفت و با تبریک فرارسیدن سال جدید و عید نوروز، اظهار کرد: ان‌شاءالله سال ۱۴۰۳ برای عموم ملت‌های جهان از جمله امت اسلام و مردم بزرگ ایران، سالی سرشار از خیر و برکت، خوبی، سربلندی، نشاط و بهروزی همراه با صلح و دوستی برای ملت بزرگ ایران و تمامی آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان باشد.

وی در این پیام، سرفرازی امت اسلام به‌ویژه ملت بزرگ ایران را در سال جدید از درگاه خداوند خواستار شد و افزود: عزت این سرزمین مرهون درایت و روحیه‌ مقاومت مردمی ولایتمدار و حق‌طلب است.

نماینده ولی ‌فقیه در گیلان با اشاره به عمده‌ترین شیرینی‌ها و تلخکامی‌های یک‌ سال گذشته گفت: حضور پرشور و با بصیرت مردم در همه مناسبت‌ها و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی از جمله راهپیمایی ۱۳ آبان، یوم‌الله ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ حضور در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، از شیرینی‌هایی بود که مایه‌ مباهات است.

امام جمعه رشت از گرانی‌ها و افزایش قیمت برخی کالا‌ها در بازار به عنوان تلخی‌های یک سال گذشته یاد کرد و گفت: این گرانی‌ها با اعمال فشار، زمینه‌ تکدر خاطر و تلخکامی برای مردم به‌ویژه اقشار ضعیف جامعه شد که انتظار می‌رود دولت سیزدهم با درایت و جدیت بیشتری در سال جدید برای مهار تورم و کاهش فشار اقتصادی به جامعه تلاش کند.

آیت‌الله فلاحتی تحولات غزه و حمله‌ بی‌رحمانه‌ رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم این منطقه را از دیگر تلخی‌های امت اسلام در سال ۱۴۰۲ دانست و تصریح کرد: این رژیم سفاک و مظلوم‌کش تاکنون بیش از ۳۵ هزار فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده که این جنایت مایه‌ ننگ بشریت و لکه‌ سیاه دیگری در تاریخ جنایات رژیم غاصب اسرائیل در یک قرن اخیر است.

انتهای پیام
captcha