آغاز نخستین مسابقه قرآنی ویژه رمضان در عراق
کد خبر: 4205549
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

آغاز نخستین مسابقه قرآنی ویژه رمضان در عراق

نخستین دوره مسابقه قرآن الکترونیکی دارالقرآن آستان حسینی به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از عراق، این مسابقه از روز چهارشنبه، مصادف با دومین روز ماه رمضان در عراق آغاز شد و تا 29 این ماه مبارک ادامه دارد.

کرار الشمری، مسئول مرکز رسانه قرآنی دارالقرآن آستان حسینی در این باره گفت: این مسابقه حاوی 100 سؤال سه‌گزینه‌ای است که علاقه‌مندان با مراجعه به این لینک«https://docs.google.com/forms/d/1M7OR-qYkYsAp7jgRhSg3jy9k8XV9Oooly69zKe1wJqE/viewform?pli=1&pli=1&edit_requested=true»می‌توانند سؤالات را دریافت و پاسخ دهند.

وی افزود: به نفرات اول تا سوم این مسابقه به ترتیب 500 هزار دینار، 400 هزار دینار و 300 هزار دینار عراقی جایزه اهدا می‌شود و نفرات چهارم تا دهم نیز هریک به مبلغ 100 هزار دینار جایزه دریافت می‌کنند.

الشمری با اشاره به این که نتایج مسابقه بعد از عید سعید فطر اعلام می‌شود، گفت: دارالقرآن آستان حسینی تلاش می‌کند از این ماه مبارک برای نهادینه‌کردن آگاهی‌بخشی قرآنی در میان اقشار مختلف جامعه و در تمامی سطوح بهره ببرد.

مدیر رسانه قرآنی آستان حسینی تصریح کرد: نخستین دوره مسابقه قرآنی رمضانیه که به صورت الکترونیکی در حال برگزاری است، از جمله طرح‌های دارالقرآن آستان در حوزه تدبر در قرآن است که به همت واحد فعالیت‌های الکترونیک وابسته به مرکز پژوهش‌ها و مطالعات قرآنی و باهدف افزایش تدبر و آگاهی‌بخشی قرآنی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha