تجلیل از خبرنگار ایکنای کرمان در جشنواره «جوانان برتر ایران زمین»
کد خبر: 4204666
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

تجلیل از خبرنگار ایکنای کرمان در جشنواره «جوانان برتر ایران زمین»

جشنواره استانی «جوانان برتر ایران زمین» با شعار «جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت» در کرمان برگزار و خبرنگار ایکنای کرمان در موضوع تخصصی کنشگر رسانه و فضای مجازی رتبه دوم جوان برتر دیار کریمان را به‌دست آورد.

جشنواره استانی جوانان برتر ایران زمین در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، جشنواره استانی «جوانان برتر ایران زمین» با شعار «جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت» از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان شامگاه، ۲۰ اسفندماه با حضور مدیران ادارات ورزش و جوانان کرمان، مشاور و معاونان استاندار کرمان، دبیران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان و جمعی از جوانان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار و از جوانان برتر استان در عرصه‌های مختلف تجلیل شد.

در این مراسم عطیه باقری چاروک، خبرنگار ایکنای کرمان، در موضوع تخصصی «کنشگر رسانه و فضای مجازی» رتبه دوم جوان برتر دیار کریمان را به‌دست آورد و با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره تجلیل شد.

رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از مردم و به‌ویژه جوانان برای حضور در انتخابات و خلق یک حماسه و شکست دشمن، گفت: نگاه مجموعه دولت به فضای جوانان است و رئیس‌جمهور پیگر این امر است و اتفاقات خوبی در سال آینده برای جوانان رقم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه در استان سیاست‌های دولت در حوزه جوانان نیز پیگیری می‌شود، افزود: مجموعه دولت ترکیبی از مجرب‌ها و شور جوانان است. نگاه رهبر معظم انقلاب به حوزه جوان و نخبه بسیار کلان‌تر از چیزی است که مسئولان به آن توجه می‌کنند. نگاه معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب مشاهده می‌شود و دال مرکزی این بیانیه جوانان هستند که قرار است هفت مأموریت را بردارند.

جلالی با بیان اینکه امروز هر کسی به هر نسبتی برای پیشرفت نظام تلاش می‌کند، انقلابی است، اظهار کرد: امروز یک سوم جمعیت استان کرمان جوانان هستند. بعضی از سیاستمداران از جوانان استفاده ابزاری می‌کنند در حالی که نگاه رهبر معظم انقلاب به جوانان تمدنی است و نگاه دولت‌سازی به جوانان تنها بخشی از این نگاه تمدنی است.

انتهای پیام
captcha