مسابقه قرآنی «۳۰ نداء و ۳۰ دعاء» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4204293
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

مسابقه قرآنی «۳۰ نداء و ۳۰ دعاء» در کردستان برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه تعلیم‌الذکرالحکیم سنندج از برگزاری مسابقه قرآنی ویژه رمضان با عنوان «۳۰ نداء و ۳۰ دعاء» در استان کردستان خبر داد و گفت: این مسابقه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان بوده است.

پوستر مسابقه قرآنی

سیدعباس حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی تعلیم‌الذکر الحکیم سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی به‌ویژه در ماه مبارک رمضان مسابقه قرآنی «30 نداء و 30 دعاء» در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح قرآنی شامل ۳۰ آیه قرآن شروع شده با يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا... و ۳۰ دعای قرآنی با ربنا ... است، افزود: در راستای اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان هر روز فایل صوتی آیات قرآن با این مضامین در کانال تلگرامی این مؤسسه قرآنی قرار داده می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی تعلیم‌الذکر الحکیم سنندج بیان کرد: مسابقه قرآنی «30 نداء و 30 دعاء» به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد که برای این امر کانال تلگرامی به آدرس https://t.me/+vpa4-YfhAoIxNTNk در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری این طرح قرآنی به همت مؤسسه قرآنی نور باران سنندج و مشارکت مؤسسه تعلیم‌الذکر الحکیم ادامه داد: این مسابقه قرآنی در دو مرحله طی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

حسینی افزود: مرحله سراسری این مسابقات قرآنی در دهه دوم ماه مبارک رمضان به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود و مرحله نهایی با حضور برگزیدگان مرحله اول در اواخر ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این کانال تاکنون 200 نفر عضو شده‌اند، اظهار کرد: تبلیغات این طرح تاکنون به صورت جزئی بوده است اما در ماه مبارک رمضان به صورت گسترده‌تر انجام می‌شود و سعی خواهد شد که تعداد بیشتری مخاطب در این مسابقه جذب کنیم.

مدیر مؤسسه قرآنی تعلیم‌الذکر الحکیم سنندج افزود: در این راستا در هر رشته قرائت ترتیل، حفظ و ترجمه به صورت مجزا شش نفر مورد تجلیل قرار می‌گیرند و در پایان ماه مبارک رمضان نفرات برگزیده تجلیل خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: تاکنون از هیچ ارگان و نهاد دولتی برای برگزاری این مسابقه قرآنی حمایتی دریافت نکرده‌ام لذا امیدواریم با حمایت خیرین و ارتقای جوایز این مسابقه بتوانیم نفرات بیشتری را جذب کنیم.

انتهای پیام
captcha