حضور نوجوان چهارمحال‌وبختیاری در مرحله کشوری جشنواره «تلاوت‌های تقلیدی»
کد خبر: 4203783
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۳

حضور نوجوان چهارمحال‌وبختیاری در مرحله کشوری جشنواره «تلاوت‌های تقلیدی»

«محمد اسماعیلی وردنجانی»، قاری نوجوان چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری نخستین جشنواره «تلاوت‌های تقلیدی» سازمان اوقاف و امور خیریه راه یافت.

محمد اسماعیلی، قاری نوجوان چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از قرار گرفتن قاری نوجوان «محمد اسماعیلی وردنجانی» در جمع ۸۲ برگزیده کشوری حاضر در مرحله کشوری نخستین جشنواره «تلاوت‌های تقلیدی» سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان آثار برای «اولین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی» ویژه نوجوانان و جوانان پسر در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سراسر کشور در اواخر پاییز امسال اعلام شد، اضافه کرد: بر این اساس، ۲۶ اثر از سوی قاریان نوجوان و جوان استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و به‌صورت مجازی و غیرحضوری مورد داوری قرار گرفت.

مولوی ادامه داد: با اعلام نتایج داوری مرحله غیرحضوری، ۳۲ نفر در بخش ۱۷ تا ۲۲ سال و ۵۱ نفر در بخش ۱۲ تا ۱۶ سال از سراسر کشور به مرحله حضوری راه یافتند که قاری نوجوان «محمد اسماعیلی» از چهارمحال و بختیاری در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال به این رویداد بزرگ قرآنی راه یافته است.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری و حضوری جشنواره تلاوت‌های تقلیدی از روز گذشته، ۱۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۸ اسفندماه به میزبانی آستان مقدس امامزاده صالح(ع) در تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: مرحله حضوری در دو بخش مقدماتی و نیمه نهایی برگزار خواهد شد که مسابقات در سه روز اول در مرحله مقدماتی و مرحله نهایی در روز پایانی مسابقات اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha