روحیه امیدباوری را به مردم منتقل کنیم
کد خبر: 4203410
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

روحیه امیدباوری را به مردم منتقل کنیم

مدیرعامل دهکده تفریحی، توریستی و ورزشی گنجنامه گفت: منافع مردم را اگر خوب ببینیم و شناسایی کنیم می‌توانیم به آنها امیدواری و روحیه امیدباوری بدهیم، این امیدآفرینی چه از سوی اصحابه رسانه و چه از سوی گردشگران و کارآفرینان می‌تواند به جامعه تزریق شود.

سعید ترابیان، مدیرعامل دهکده تفریحی، توریستی و ورزشی گنجنامهسعید ترابیان، مدیرعامل دهکده تفریحی، توریستی و ورزشی گنجنامه همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه توقعی که جامعه ما از رسانه دارد امیدبخشی است، اظهار کرد: نگاه ما نیز در مجموعه تفریحی رسالت‌محور است و صرف مسائل اقتصادی نیست بلکه امیدآفرینی در این برهه از جامعه نقش کلیدی دارد. اینکه دردهای جامعه را بشناسیم و در آن زمینه امیدآفرینی کنیم. گاهی برخی خانواده‌ها شاید درگیر مسئله اقتصادی نیستند و مشکلی ندارند، اما از نظر امیدآفرینی نیاز به حمایت دارند.

وی افزود: بخش‌های خصوصی یا رسالت‌محور هستند یا شغل‌محور، بخش خصوصی رسالت‌محور متأسفانه تا حدودی مظلوم واقع شده‌ است. انسان‌هایی هستند که برای دل خود کار می‌کنند، از این‌رو منافع مردم را اگر خوب ببینیم و شناسایی کنیم می‌توانیم به آنها امیدواری و روحیه امیدباوری بدهیم.

ترابیان با تأکید بر اینکه رسانه باید مطالبه‌گر باشد، گفت: این مطالبه‌گری باید به معنای درست باشد، طوری که مسئول از آن انرژی بگیرد نه اینکه تخریب شود. رسانه باید بخش خوب جامعه را کشف کند و به مردم معرفی کند، این کار بزرگ رسانه است.

مدیرعامل دهکده تفریحی، توریستی و ورزشی گنجنامه با اشاره به اینکه نگرش‎‌های انسان در رسانه بسیار مهم است، بیان کرد: در این کشف‌ها بیشتر دنبال نقاط سفید باشیم نه سیاه، یک رسانه در پایان هر سال برای خود یک رزومه عملکرد داشته باشد و این می‌تواند به پویایی و تلاش آن کمک کند.

ترابیان با اشاره به اینکه کلمات می‌تواند معجزه کنند و این رسالت خبرنگاری است، یادآور شد: سرمایه‌گذار فرار است و نیاز به حمایت دارد، به‌ویژه افرادی که رسالت‌محور هستند. 

وی در پایان گفت: دیپلماسی در مسئله گردشگری بسیار حائز اهمیت است، اینکه با گفت‌وگو به بهترین نتیجه رسید، پتانسیل‌های ‌بسیار خوبی در سطح کشور به‌ویژه در همدان در زمینه گردشگری وجود دارد، اما گاهی به غیر از حمایت نیازمند هم‌صدا و همراه شدن برای رسیدن به اهداف خود در شهر هستیم تا اتفاقات خوب بیفتد.

انتهای پیام
captcha