انتخابات یک مسئولیت تاریخی است
کد خبر: 4201528
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

انتخابات یک مسئولیت تاریخی است

امام جمعه سی‌سخت گفت: شرکت در انتخابات فقط حق نیست، بلکه یک مسئولیت تاریخی است.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی واهبی‌زاده، امام جمعه سی‌سخت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمصطفی واهبی‌زاده، امام جمعه سی‌سخت امروز، چهارم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سی‌سخت، اظهار کرد: بهترین راهکار برای اصلاح امور کشور داشتن مجلسی قوی با نمایندگان بصیر، دلسوز، کاربلد و حساس به امور مردم، حساس به فساد، مسلط بر قوانین و داشتن خلاقیت در وضع قوانین پیشرفته است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات فقط حق نیست، بلکه یک مسئولیت تاریخی است، افزود: هر فردی در این باب کوتاهی کند یک فرصت تاریخی را از دست داده و در مسئولیت خطیری کوتاهی کرده است.وظیفه همه ما انتخاب فردی است که به معیارها، گفته‌ها و شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب فرموده است، نزدیک باشد.

امام جمعه سی‌سخت ادامه داد: انتخابات یک مانور ملی در مقابل دشمنان خارجی است این مانور هیچ کمتر از مانور نظامی نیست بلکه خیلی از آن بالاتر است.حضور مردم در انتخابات پیش رو نشان می‌دهد که فاصله‌ای بین مردم و نظام وجود ندارد و این دشمن را کاملاً مایوس می‌کند.

واهبی‌زاده با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه، تصریح کرد: حضور مردم پشتوانه اصلی انقلاب، کشور و امنیت ملی ما است.

وی در پایان با تبریک نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان(عج)، روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: این دلیرمردان از اول انقلاب اسلامی تاکنون ثابت کردند که یاران مخلص آن حضرت و مریدان امامین انقلاب، حامی انقلاب و مردم هستند.

انتهای پیام
captcha