حضور انقلابی در انتخابات منجربه انتخاب نمایندگان اصلح می‌شود
کد خبر: 4201505
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

حضور انقلابی در انتخابات منجربه انتخاب نمایندگان اصلح می‌شود

امام جمعه موقت رشت گفت: مردم ان‌شاءالله با حضور انقلابی، پرشور و با بصیرت در انتخابات زمینه تشکیل مجلس انقلابی با حضور نمایندگان اصلح، متعهد و توانمند را فراهم می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی امام جمعه موقت رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی، امام جمعه موقت رشت امروز، چهارم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت، با بیان اینکه ملت ایران همواره در صحنه‌های مهم و حساس انقلاب بصیرت خود را نشان می‌دهند، اظهار کرد: ان‌شاءالله با حضور انقلابی، پرشور و با بصیرت مردم در انتخابات، زمینه تشکیل مجلس انقلابی با حضور نمایندگان اصلح، متعهد و توانمند فراهم خواهد شد.

وی حضور حداکثری در انتخابات را موجب تشکیل مجلس قوی دانست و افزود: رهبر انقلاب از مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی یاد فرمودند و امیدواریم مجلس دوازدهم انقلابی‌تر از مجلس فعلی باشد.

امام جمعه موقت رشت مشارکت مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ را موجب شکل گیری دولت انقلابی و مردمی دانست و تصریح کرد: شاهد حضور پرشور و با عظمت ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال بودیم که موجب ناامیدی دشمنان شد و در ادامه باید از آزمون انتخابات نیز سربلند بیرون بیاییم و شکست دیگری را بر دشمنان اسلام و انقلاب وارد کنیم.

طیبی از مردم خواست در صورت شناسایی کاندیداهای اصلح، آنها را به دیگران نیز معرفی کنند و گفت: تبلیغ برای کاندیداها نباید حزبی، گروهی، جناحی، فامیلی و قومی باشد، بلکه باید براساس توان و تخصص و تعهد و شایستگی افراد به آنها رای دهیم.

وی به کاندیداها توصیه کرد از سیاه‌نمایی پرهیز کنند و با احساس مسئولیت بیشتری درباره مسائل اظهارنظر داشته باشند و گفت: اگرچه برخی مشکلات در کشور ما وجود دارد، اما نباید دستاوردهای بزرگ و عظیم انقلاب در طول ۴۵ سال گذشته را کمرنگ جلوه دهیم.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه برخی کاندیداها اقدام به تخریب سایر کاندیداها می‌کنند، افزود: مردم به بد اخلاقی‌های انتخاباتی توجه می‌کنند و در رأی آنان اثرگذار است لذا کاندیداها براساس قانون اقدام به تبلیغ کنند و از خرید و فروش رأی به شدت بپرهیزند.

وی ضمن قدردانی از کارگزاران دولت به عنوان مجری انتخابات در پرهیز از جانبداری از کاندیداهای خاص، تصریح کرد: از متولیان برگزاری انتخابات انتظار داریم به وظیفه شان خوب عمل کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

طیبی در پایان بار دیگر بر لزوم رفع مشکلات کشاورزان به ویژه برنج کاران و چایکاران تأکید کرد و گفت: دولت برنامه ریزی‌های خوبی را انجام داده و امیدواریم به زودی خبرهای خوشی به کشاورزان برسد و از مسئولان انتظار داریم اطلاع رسانی‌های لازم را جهت رفع نگرانی‌ها داشته باشند.

انتهای پیام
captcha