خطرناکترین توطئه دشمن ترویج ناامیدی است
کد خبر: 4201333
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

خطرناکترین توطئه دشمن ترویج ناامیدی است

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی انتظامی کشور گفت: یکی از نقشه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن برای اجرایی کردن آن پول‌های هنگفت و تلاش زیادی کرده و به انواع حقه‌ها و نیرنگ‌ها متوسل شده، ناامید کردن مردم است تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند و ما باید با بازگویی حقایق و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور امیدآفرین باشیم و مردم را به آینده دلگرم کنیم.

حجت الاسلام ادیانیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پلیس، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی انتظامی کشور در نشست با گروه‌های مرجع و افراد تأثیرگذار استان بوشهر عنوان کرد: شکرخدا را بجای می‌آورم که امروز در مورد یکی از مسائل مهم یعنی انتخابات که اساسی‌ترین مسئله بوده و موجب استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است با هم گفتگو می‌کنیم.

این مقام مسئول گفت: یکی از حربه‌های خطرناک دشمن، حربه جدایی دین از سیاست بود، عده‌ای از اینکه دین را نباید به سیاست آلوده کرد که به ظاهر انسان‌های خشک مقدس‌نما بودند، عده‌ای هم می‌گفتند دین نباید در سیاست دخالت کند و عده‌ای دیگر تفکرشان این بود که اساسا دین در سیاست دخالت کرده است. این حربه آن‌قدر جنجالی شد که امام راحل (ره) در وصیتنامه خود فصلی را به آن اختصاص داد و اعتقاد امام (ره) این بود که تمام دین سیاست است.

وی در ادامه حضور مردم را خنثی کننده تمام فتنه‌های دشمنان دانست و افزود: این مردم بودند که تمام فتنه‌ها را خنثی کردند. فتنه ۸۸ فتنه بزرگی بودکه مردم این فتنه بزرگ را با حماسه ۹ دی خنثی کردند. در فتنه اخیر هم مردم از انقلاب دفاع کردند و دشمن را ناکام گذاشتند. دشمن با تمام توان و بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های جنگ نرم شبانه‌روز درصدد براندازی نظام بود و می‌گفتند دیگر کار انقلاب تمام شده است که بازهم به لطف الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، این حکیم دوران و همراهی مردم فتنه‌ها خنثی شد و آرامش برقرار شد.

ادیانی با اشاره به اینکه دشمن امروز ضربات سنگینی از محور مقاومت خورده و قصد دارد به هر شکلی به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند، بیان کرد: یکی از نقشه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن برای اجرایی کردن آن پول‌های هنگفت و تلاش زیادی کرده و به انواع حقه‌ها و نیرنگ‌ها متوسل شده است، ناامید کردن مردم است تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند و ما باید با بازگویی حقایق و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور امیدآفرین باشیم و مردم را به آینده دلگرم کنیم.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور تاکید کرد: سعی و تلاشی که مردم را ترغیب کند تا در انتخابات مشارکت کنند، یاری دین خداست و هرکسی که مردم را از حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود ناامید کند، با پیامبر خدا و دین مبین اسلام مخالفت می‌کنند.

وی مسئله ولایت فقیه و اطاعت از، ولی فقیه را بسیار مهم برشمرد و با تاکید بر اینکه ولایت مسئله نیست، بلکه راه حل مسئله است، تصریح کرد: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در کل دنیا ایران را با نام امام (ره) می‌شناسند و ولایت فقیه کلید حل مشکلات کشور است و تا زمانی که همگی پشت سر، ولی فقیه خود باشیم به کشور ما آسیبی نخواهد رسید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم همیشه در انتخابات مشارکت داشته‌اند و این یک پیام روشن برای جهانیان دارد و آن هم این است که ملت ایران همیشه حامی نظام و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

ادیانی در مورد اهمیت این دوره از انتخابات، خطاب به معتمدان و سران قبایل گفت: حکیم هشیار، آگاه و با بصیرت، اهل راز و نیاز در دل شب، آن اسوه تقوا و پارسایی همواره به سران قوا می‌فرمودند فضای انتخابات را پیش از موعد انتخاباتی نکنید، اما در این دوره، از یک سال مانده به انتخابات خودشان پرچم انتخابات را برافراشته‌اند و این نشان از اهمیت فوق‌العاده موضوع دارد. پس همگی باید با تمام توان و ظرفیت خود منادی حضور در انتخابات باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی انتظامی کشور در پایان اظهار کرد: اگر دیروز نقطه درگیری در شلمچه، دشت آزادگان، هویزه و طلائیه بود، امروز میدان نبرد صندوق رأی است و باید با حضور آحاد مردم پای صندوق رأی، پاسخی دندان‌شکن به دشمنان بدهیم.

انتهای پیام
captcha