تقویت مهارت‌های سربازان در اولویت قرار گیرد
کد خبر: 4201228
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه باروق:

تقویت مهارت‌های سربازان در اولویت قرار گیرد

حجت‌الاسلام محمود نوروزی گفت: تقویت مهارت‌های فنی و حرفه‌آموزی سربازان باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمود نوروزی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه باروق، امروز دوم اسفند ماه در نشست صمیمی با سربازان که به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان برپا شد، گفت: در آموزه‌های دینی و ملی سرباز از جایگاه و حرمت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: شان جوانان انقلابی و سربازان در تمامی مراکز نظامی باید به معنای واقعی کلمه حفظ شود، به طوری که امروز شاهد هستیم، مجموعه سپاه در این خصوص بسیار مطلوب عمل کرده است.

حجت‌الاسلام نوروزی افزود: تقویت مهارت‌های حرفه‌ای و شغلی جوانان سرباز یکی از کارهای ویژه و مهمی است که در سطح سپاه با جدیت مضاعف دنبال می‌کنیم، تا جوانان بعد از پایان خدمت سربازی بلافاصله بتوانند وارد بازار کار شوند و ازدواج کنند.

در ادامه سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی فرمانده سپاه باروق روز میلاد حضرت علی‌اکبر علیه السلام و روز جوان را  فرصت ارزشمندی دانست تا از تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه سربازان قدردانی شود.

وی ادامه داد: شما جوانان عزیز که در کسوت مقدس سربازی انجام وظیفه می‌کنید برای ملت بزرگ ایران اسلامی کار بزرگی انجام می‌دهید که باید به معنای واقعی کلمه قدر شما را بدانیم.

انتهای پیام
captcha