توجه ویژه دستگاه‌ها به اردوهای راهیان پیشرفت و گفت‌و‌‌شنود با جوانان
کد خبر: 4199701
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان مطرح شد:

توجه ویژه دستگاه‌ها به اردوهای راهیان پیشرفت و گفت‌و‌‌شنود با جوانان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در دو مقوله اردوهای راهیان پیشرفت و برنامه گفت‌وشنود با جوانان فعال باشند.

محمدسبحان حسنی، معاون استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد‌سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، امروز ۲۴ بهمن‌ماه، در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در دو مقوله اردوهای راهیان پیشرفت و برنامه گفت و شنود با جوانان فعال باشند.

وی افزود: برخی از دستگاه‌ها در این دو موضوع خوب عمل کرده و انتظار است دستگاه‌های دیگر هم پای‌کار بیایند و اقدامات انجام شده در این زمینه را در جلسات آینده گزارش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه گفت: دستگاه‌های اجرایی استان ظرف سه روز آینده نسبت به معرفی جوانان برتر در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اقدام نمایند تا در نهایت با برگزاری جشنواره برتر جوانان، نسبت به معرفی جوانان برتر استان اقدام شود.

حسنی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست نسبت به تشکیل بانک اطلاعاتی جامع برای شناسایی جوانان توانمند در سطح استان برای خدما‌ت‌دهی بهتر به جامعه هدف اقدام نمایند. 

معاون استاندار ایلام با قدردانى از ارائه تسهیلات صندوق کارآفرینی به جوانان برای  ایجاد اشتغال در استان، گفت: از طریق این صندوق ۱۱۳ میلیارد تومان در قالب ۴۸۲ فقره تسهیلات برای ایجاد اشتغال‌ به جوانان پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به انتصاب مشاور استاندار ایلام در امور جوانان یادآوری کرد: اقدامات خوبی در حوزه جوانان در طی این مدت انجام شده که امید است ضمن استمرار این برنامه‌‌ها، خلأهای حوزه جوانان برطرف شود.

انتهای پیام
captcha