تمسک به قرآن راه نجات کشور در جنگ ترکیبی است
کد خبر: 4199517
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸

تمسک به قرآن راه نجات کشور در جنگ ترکیبی است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اگر امروز می‌خواهیم در جنگ ترکیبی و عملیات روانی دشمن موفق و سربلند باشیم، تنها راه نجات، فهم و تدبر در قرآن همراه با عمل به این کلام الهی است.

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، روز گذشته، 23 بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج با اشاره به حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این راهپیمایی تجدید میثاق مجدد با امامین انقلاب و شهدا بود.

وی ادامه داد: مردم در این راهپیمایی حضور پررنگی داشتند و ثابت کردند پای انقلاب ایستاده‌اند و اکنون وقت آن است که مسئولان نیز بیش از پیش به مسئولیت سنگینی که دارند، با جهاد خدمت‌رسانی به مردم کمک کنند. حضور خوب، منسجم و ولایتمدارانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت ما را دوچندان خواهد کرد.

زارع‌کمالی با تبریک اعیاد شعبانیه، به حضور قریب 24 هزار نفر در سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم هدف انقلاب را تحقق ببخشیم، برنامه‌ریزی برای مسابقات سال آینده باید برای یک دهم جمعیت انجام شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه تنها راه نجات بشریت و بازکردن راهی نو و جدید در مقابل بشریت، تمسک به کلام الهی است گفت: این مسیر باید با فهم، تدبر و عمل به قرآن همراه باشد. 

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس را با قرآن به پیروزی رساندیم و رزمندگان ما شب‌ها را به شب‌های عارفانه تبدیل کردند و شیران روز بودند و عارفان شب. بنابراین با توکل به خدا و انس با قرآن، پیروزی دفاع مقدس را رقم زدند و عمل به قرآن باعث شد، کارهای نشدنی، شدنی شود. 

زارع‌کمالی افزود: اگر امروز می‌خواهیم در جنگ ترکیبی و عملیات روانی دشمن موفق و سربلند باشیم تنها راه نجات، فهم و تدبر در قرآن همراه با عمل به کلام الهی است که باید در ابتدا ترویج فرهنگ قرآن کریم را از خانواده خود آغاز کنیم و سپس در جامعه رواج دهیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: برای حفظ اسلام و تحقق فرامین امامین انقلاب یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی باید تلاش کنیم و پایه این مهم عمل به قرآن کریم است. زیرا اگر صحبت از خانواده تمدنی می‌شود، یعنی خانواده قرآنی و اگر صحبت از علم تمدن نوین اسلامی می‌شود یعنی علم قرآنی، اگر صحبت از مرجعیت می‌شود یعنی مرجعیت اسلامی و اعتقاد راسخ و عملی به ولایت مطلقه فقیه. پس همه باید برای تحقق این اهداف دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha