پرواز فرودگاه پیام به نجف اشرف از سر گرفته شد
کد خبر: 4198999
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

پرواز فرودگاه پیام به نجف اشرف از سر گرفته شد

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: انجام پروازها از فرودگاه بین‌المللی پیام به مقصد نجف اشرف و بالعکس از امروز، ۲۱ بهمن‌ماه از سر گرفته شد.

پرواز نجف

سیدمهدی جعفری، مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی امسال حدود ۱۵ پرواز به‌صورت رفت و برگشت از این فرودگاه به مقصد نجف اشرف و بالعکس انجام شد که مورد استقبال زائران قرار گرفت.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی فرودگاه بین‌المللی پیام به زائرانی از استان‌های البرز، قزوین، زنجان، تهران و قم گفت: به همین منظور رایزنی‌هایی با ایرلاین‌های مختلف صورت گرفت که پس از توافق‌های صورت گرفته با شرکت هواپیمایی تابان، پروازهای پیام به مقصد نجف اشرف و بالعکس از ۲۱ بهمن‌ماه از طریق این شرکت هواپیمایی انجام می‌شود.

جعفری با بیان اینکه این پروازها به‌صورت هفتگی و در روزهای شنبه انجام می‌شود، تصریح کرد: ساعت ورود پرواز نجف به فرودگاه بین‌المللی پیام ۹:۱۵ و ساعت خروج ۱۰:۱۵ خواهد بود. زائران و مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت https://tafarojgasht.com نسبت به تهیه و دریافت بلیط اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام یادآور شد: همچنین زائران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱ - ۴۲۱۰۹ و ۰۹۳۶۲۷۵۳۱۸۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha