ضرورت جلوگیری از حاشیه‌سازی در انتخابات
کد خبر: 4198877
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
آیت‌الله فلاحتی تأکید کرد:

ضرورت جلوگیری از حاشیه‌سازی در انتخابات

امام جمعه رشت با تأکید بر ضرورت جلوگیری از حاشیه‌سازی و فراهم کردن امنیت انتخابات گفت: مردم به کسی رأی دهند که انقلابی، متدین و ارزشی باشد و دیدگاهش نسبت به رهبری، اظهارات و برخورد او با مردم و اقدامات گذشته‌‌اش را مورد بررسی قرار دهند.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 20 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی بعد از بعثت پیامبراکرم(ص) بزرگترین حادثه تاریخ بشر بود که موجب سقوط حکومت چندین هزار ساله شاهنشاهی در ایران و خضوع قدرت‌های جهانی و شکل گرفتن حکومتی مبتنی بر اسلام و قرآن در ایران شد که بزدگترین نعمت بر ما بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا افزود: این انقلاب به رهبری فردی از تبار پیامبر و انبیاء الهی و با همراهی و تلاش مردم به پیروزی رسید و این ملت همه سختی‌ها را به جان خرید اما راه امام(ره) را رها نکرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره عظمت انقلاب اسلامی و ترسیم زیبای ایشان از گذشته ایران و افق‌بینی آینده انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی حتی اگر بارها مطالعه شود برای مردم ما و ملت‌های منطقه و اهل مقاومت باعث افتخار است.

آیت‌الله فلاحتی ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار تصریح کرد: امام حسین(ع) در روایتی فرمودند «نیازت را پیش هرکسی بیان نکن مگر اینکه او اهل دیانت، مردانگی و دارای اصالت خانوادگی باشد».

امام جمعه رشت چهار شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت عباس(ع) و روز جانبازان را نیز به همه جانبازان کشور و استان گیلان تبریک گفت و خطاب به جانبازان گفت: شما ملت ایران را رو سفید کردید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به برخی اتفافات رخ داده در کشورهای منطقه اشاره و بیان کرد: کشور روسیه اخیرا از بعضی رهبران کشور انقلابی و مقاوم یمن برای حضور در روسیه دعوت کرده است اما باید دید روسیه با این دعوت به دنبال چیست.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جنگ هشت ساله‌، دستاورد خوبی برای ملت یمن به ارمغان آورد و این کشور در سایه خون شهدا قدرتمند شد، افزود: این کشور با توجه به قرارگیری در کنار آبراه‌های بزرگ جهانی از جمله باب‌المندب و دریای سرخ، توانست قدرت خود را در آبراه‌ها نشان دهد و روسیه امروز متوجه این قدرت‌ شده لذا این احتمال‌ وجود دارد که با دعوت از رهبران یمن به‌دنبال مهار قدرت آمریکا باشد تا آمریکا را وادار کند که از حمایت اوکراین دست بردارد تا جنگ در منطقه غرب روسیه به پایان برسد از سوی دیگر صهیونیست‌ها هم اعتراف کردند که بدون کمک آمریکا، توان مقاومت در برابر غزه و فلسطین را ندارند.

وی ادامه داد: شاید روسیه با این دعوت به‌دنبال اخرج آمریکا از غرب آسیا است و اگر این اتفاق رخ دهد آسایش به منطقه باز می‌گردد البته عربستان هم متوجه این موضوع شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو، حضور حداکثری مردم در انتخابات را مطالبه رهبری خواند و بیان کرد: امروز چشم امید مردم غزه و جبهه مقاومت به ملت ایران است بنابراین حضور در انتخابات به‌معنای تقویت امید ملت و مردم مسلمان و مقتدر فلسطین و اهالی مقاومت خواهد بود و هرکسی‌که به کشور و آیین کشورش و ملت‌های مظلوم می‌اندیشد باید انتخابات را در رأس قرار دهد.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از حاشیه‌سازی و فراهم کردن امنیت انتخابات تصریح کرد: کسی‌که به‌دنبال ثروت و مقام باشد به درد جامعه و مردم نمی‌خورد و لذا مردم به کسی رأی دهند که انقلابی، متدین و ارزشی باشد و دیدگاهش نسبت به رهبری، مسئولیت‌های گذشته، اظهارات و برخورد او با مردم و اقدامات گذشته‌‌اش را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام
captcha