حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش قدرت نظام است
کد خبر: 4198872
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
امام جمعه چهاربرج:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش قدرت نظام است

حجت‌الاسلام‌ اصغر جلالی گفت: نمایش قدرت نظام به حضور پرشور در راهپیمایی بوده و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم در این صحنه‌ها مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی است.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش قدرت نظام استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌ اصغر جلالی، امام جمعه چهاربرج، ۲۰ بهمن در خطبه‌های نماز جمعه چهاربرج با بیان اینکه دو مطلب مهم را همواره باید محور برنامه‌های انقلاب و نظام اسلامی دانست، اظهار کرد:  حضور مردم در صحنه انقلاب ضروری است تا این قیام الهی همچنان زنده بماند، چون خداوند وظیفه مردان باایمان را چنین ترسیم فرموده که هرگاه مطلب مهمّ اجتماعی و حکم جامع امّت اسلامی فرارسد، هرگز صحنه را رها نمی‌کنند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: حضور مردم در مجامع سیاسی و مانند آنها متمّم ایمان آنان و بدون آن ایمانشان ناقص بوده، بنابراین وظیفه مردم همانا حضور در صحنه‌های اجتماع دینی است.

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: اگر مردم در صحنه سیاست و اجتماع دینی حاضر نبوده و نسبت به سرنوشت نظام حاکم بی‌تفاوت باشند و با پندار جدایی دین از سیاست یا رفاه‌طلبی یا بهانه‌های دیگر از حضور در صحنه محروم شوند، آن نظام سرنگون و رقیب خون‌آشام آن چیره می‌شود.

امام‌جمعه چهاربرج با اشاره به عبرت‌آموزی از سرنوشت حکومت علوی(ع) و مجتبوی(ع)، افزود: حضور مردم به‌عنوان پایگاه و پشتوانه مستحکم نظام اسلامی در صحنه ضروری است.

وی با بیان اینکه نسبت عدم حضور مردم در صحنه، گناهی سیاسی‌اجتماعی، محرومیت از حقی بزرگ و بی‌پشتوانه گذاشتن جبهه حق است، گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها از مصادیق امر جامع قرآن بوده و تکلیفی شرعی و حقی بزرگ برای آحاد مردم و هم قدرتی الهی برای تحقق اهداف الهی است.

حجت‌الاسلام جلالی اظهار کرد: سیره امامان انقلاب همواره تأکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات و صحنه‌های سرنوشت‌ساز بوده است و تأکید کرده‌اند که نه‌تنها جمهوریت، بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است.

امام‌جمعه چهاربرج افزود: نمایش قدرت نظام به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم در این صحنه‌ها مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه به اهمیت شاهکار بزرگ وزارت اطلاعات در ضربه فرامرزی به موساد اشاره کرد و گفت: بیانیه وزارت اطلاعات در شناسایی، کشف و ضربه‌زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا نباید این عملیات راهبردی از سوی سـربازان گمنام امام‌زمان (عج) از نگاه ما مخفی بماند.

حجت‌الاسلام جلالی اظهار کرد: ایران اطلاعات خود را با سرویس‌های امنیتی کشورهای همراه و غیر متخاصم به اشتراک گذاشته و دور جدیدی از افزایش همکاری‌ها را با آن‌ها آغاز کرده است.

امام‌جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه این همکاری‌های اطلاعاتی، مایه نگرانی اپوزیسیون خارج‌نشین شده بوده و هست، تصریح کرد: همچنان که در بیانیه وزارت اطلاعات نیز آمده این جاسوسان در کشورهای دیگر اقدامات ضد امنیتی قابل‌توجهی علیه مردم و کشورشان انجام دادند که در محاسبات آن کشورها در قبال رژیم صهیونیستی قطعاً بی‌تأثیر نیست.

وی گفت: دستگیری‌ها و برخوردهایی که در روزهای اخیر در کشورهای مختلف صورت‌گرفته، نشان می‌دهد که وزارت اطلاعات چقدر دقیق و درست عمل کرده است.

انتهای پیام
captcha