«دهه فجر» بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4196961
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
معاون سیاسی، امنیتی استانداری گلستان:

«دهه فجر» بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مهاجر، دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: رسانه‌ها با روایت‌گری درست باید به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در بین مردم بپردازند.

سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، در نشست خبری با کمیته خبری فجر که امروز، 10 بهمن ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، لذا باید در این ایام به بیان نکات برجسته نظام بپردازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان رسانه‌ها را بازوی اثربخش مدیریت استان در تصمیم‌سازی‌ها خواند و افزود: از آنجا که از دیرباز تا به امروز ایران عزیز ما همواره دشمن داشته و آنان درصدد بد جلوه دادن چهره کشور و خراب کردن حال مردم بوده‌اند، اصحاب رسانه‌ باید با توجه به ذائقه مخاطبان به روایت‌گری درست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

مهاجر با بیان اینکه شعار «جشن ملی با مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن» تنها با روایت هنرمندانه اصحاب رسانه اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: اصحاب رسانه با روایت‌گری درست از تلاش دولت سیزدهم برای مرتفع‌سازی مشکلاتی که سال‌ها راکد مانده بود، می‌توانند زمینه‌ساز امیدآفرینی و حضور پرشور مردم در جشن ۱۱ اسفند و انتخابات سرنوشت‌ساز پیش رو باشند.

وی با اشاره به اینکه تنها 31 روز تا انتخابات پیش رو فرصت باقی مانده است، گفت: تا به این لحظه ۶۹ درصد داوطلبان از سوی هیئت‌های نظارت تأیید شده و امیدواریم با همت همه شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

انتهای پیام
captcha