انتقال بیماران از بیمارستان گاندی به دلیل آتش‌سوزی
کد خبر: 4195921
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

انتقال بیماران از بیمارستان گاندی به دلیل آتش‌سوزی

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق وسیع در بیمارستان گاندی تهران و محدوديت تردد در خيابان‌های اطراف اين بيمارستان خبر داد.

حریق بیمارستان گاندی را فراگرفت


به گزارش ایکنا؛ دقایقی پیش وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، واقع در خیابان گاندی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام کرد.

عملیات آتش‌نشانان در این محل آغاز شده است و بر اساس اعلام اورژانس استان تهران، نیرو‌های اورژانس در سطح شهر تهران به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. همچنین دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس نیز به بیمارستان گاندی اعزام شده است. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران درخواست کرده است که مردم از تردد غیرضروری و تجمع در اطراف محل حادثه (بیمارستان گاندی) و معابر پیرامونی آن خودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت نیز خبر داد: تیم‌های پلیس راهور در صحنه حاضرند و محدودیت‌های ترافیکی در مبادی منتهی به این بیمارستان اعمال می‌شود. در جنوب به شمال خیابان ولیعصر از بهشتی به سمت شمال، خط ویژه اتوبوس بی.آر.تی شمال به جنوب از میدان ونک و گاندی شمال به جنوب از دوم جنوب ممنوعیت تردد داریم. همچنین جنوب به شمال گاندی از میدان آرژانتین هم ممنوعیت تردد اعمال شده است.

رئیس بیمارستان گاندی نیز تایید کرد: در ضلع شرقی بیمارستان آتش‌سوزی رخ داده است اما هنوز گزارشی از مصدومیت و آسیب به بیماران دریافت نکرده‌ایم.

طبق اطلاعات خبرنگار ایکنا این حادثه مجروح و کشته نداشته و بیماران این بیمارستان به پنج بیمارستان دیگر منتقل شده که نام این مراکز هنوز مشخص نیست. 

سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها خبر ایکنا مبنی بر فقدان خسارت جانی بیماران را تایید کرده است.

گفتنی است با توجه به گستردگی حریق، هنوز اطلاعات تکمیلی در دست نیست و جزئیات بیشتر به زودی در خبر‌های تکمیلی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha