اقتدار و پویایی انقلاب باعث استیصال استکبار جهانی شده است
کد خبر: 4195772
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

اقتدار و پویایی انقلاب باعث استیصال استکبار جهانی شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اقتدار و پویایی انقلاب اسلامی ایران را سبب خشم و استیصال استکبار جهانی دانست و گفت: بیان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام موجب دلگرمی اقشار مختلف جامعه و امید بیشتر در نسل جوان می‌شود.

حجت الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 4 بهمن‌ماه در نشست تولید اقلام تبلیغی دهه مبارک فجر با بیان اینکه ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و اجابت دعای مؤمنان است، اظهار کرد: بعد از وجود مقدس پیامبر اعظم محمد مصطفی(ص)، هیچ شخصیتی به عظمت امیرالمؤمنین علی(ع) نیست زیرا زندگی ایشان سرشار از جهاد، معرفت و بصیرت است.

وی، امام علی(ع) را مظهر عدالت و نماد فتوت معرفی کرد و افزود: شخصیت والا و برجسته مولای متقیان(ع) در ایمان، اخلاق و منش در تاریخ بی‌همتا و بی‌نظیر است.

اشجری با بیان اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بازخوانی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی است، گفت: امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی ایران را به مدد الهی و همراهی مردم به پیروزی رساند و دستان ناپاک بیگانگان را از میهن اسلامی قطع کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اقتدار و پویایی انقلاب اسلامی ایران را سبب خشم و استیصال استکبار جهانی دانست و بیان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی در طول 45 سال گذشته نقشه‌های دشمنان برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش بر آب کرده است.

وی با تأکید بر اینکه ملت شریف و انقلابی ایران در سایه ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) از دشمنی‌ها و تشدید تهدیدها هراسی ندارد، تصریح کرد: مردم مسلمان و ولایت‌مدار ایران یک قدم از آرمان والای انقلاب اسلامی و مواضع اسلامی و انقلابی خود عقب ننشسته است.

اشجری بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جایگاه کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان به زبان مانای هنر تأکید کرد و گفت: بیان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام موجب دلگرمی اقشار مختلف جامعه و امید بیشتر در نسل جوان می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، جوانان و نوجوانان را مخاطبان اصلی آثار تبلیغی هنرمندانه دانست و افزود: بازخوانی تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، دشمنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌های استکبار جهانی و ایستادگی مردم مبارز ایران به زبان هنر از جذابیت و اثرگذاری بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تولید اقلام تبلیغی به معنای پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های مردمی است، گفت: ضروری است همه نهادها و سازمان‌ها برای باشکوه برگزار شدن برنامه‌های مربوط به دهه فجر انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha