رسانه‌ها در تولید محتوا هم‌راستا باشند
کد خبر: 4194583
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

رسانه‌ها در تولید محتوا هم‌راستا باشند

فرمانده سپاه استان سمنان با تاکید بر اینکه رسانه‌های دشمن به دنبال وارونه‌سازی حقایق هستند، گفت: رسانه‌ها بر هم‌راستایی در تولید محتوا متمرکز شوند.

منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان، صبح امروز، 28 دی در آئین افتتاح جام رسانه‌ای امید اظهار کرد: رسانه‌های خارجی می‌کوشند تا اخبار را وارونه جلوه دهند که هدف‌شان ناامیدی مردم از حاکمیت و نظام است.

وی با بیان اینکه با توجه به هدف‌گذاری دشمن در باب آرایش رسانه‌ای پایگاه‌ها و رسانه‌های خارجی بیش از هر چیز باید یکدل و متحد عمل کنیم، یادآور شد: وجود فاصله بین رسانه‌های داخلی که عمدتاً ناشی از اختلافات سلیقه است در این عرصه معنا و مفهومی ندارد.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه انجام برنامه‌های فرایندی در تکمیل اقدامات انجام شده توسط رسانه‌ها امری ضروری است، متذکر شد: هم راستایی در تولید محتوا رسانه‌ها، دامنه تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

شوقانی افزود: طی چهار دهه گذشته هر کجا تفسیر رسانه‌ای واحد داشتیم، نقاط اوج، پیشرفت و اتفاق آرا رسانه‌ای شکل گرفت که بر این اساس رسانه‌ها باید در اخبار خود این مقوله را مد نظر قرار داده و انعکاس دهنده امید در جامعه باشند.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه از رسانه‌های استان انتظار می‌رود روی نقاط قوت، اقدامات خوب صورت گرفته و برنامه‌های سازنده تمرکز بیشتری داشته باشند، متذکر شد: با این وحدت‌رویه می‌توان نقشه دشمن همانا القای ناامیدی را خنثی کرد.

انتهای پیام
captcha