مقاومت مردم غزه برگرفته از قرآن وسیره ائمه(ع) است
کد خبر: 4194289
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مقاومت مردم غزه برگرفته از قرآن وسیره ائمه(ع) است

حجت‌الاسلام گرزین به اتفاقات 100 روز گذشته در غزه و سخن مردم فلسطین که فرمودند «اگر ارتباط ما را با مردم دنیا قطع کنید، با خدا نمی‌توانید قطع کنید»، اشاره کرد و گفت: این الگوها تنها در قرآن و سیره ائمه(ع) یافت خواهد شد.

حجت ‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان،  ویژه برنامه «جامعه مجاهد» با محوریت تجربه نگری تخصصی الگوهای موفق جهاد تبیین امروز 26 دی ماه، با حضور مسئولین و طلبه‎‌ها در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه ملت ایران، ملتی بوده که تهدیدها را خنثی و تبدیل به فرصت کرده، گفت: بزرگترین عملیات تروریستی 45 سال اخیر علیه انقلاب اسلامی را در روز 13 دی 1402 شاهد آن بودیم که حدود 100 نفر از هموطنان عزیزمان به دست دشمنان شهید شدند، با این حال مردم پرشورتر از گذشته در روز 14 دی بر مزار پاک حاج قاسم حضور یافتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان حضور گسترده و پرشور مردم را نشئت گرفته از آگاهی و بصیرت آنان دانست و اظهار کرد: اگر چه با وجود فشارهای اقتصادی، فرهنگی و... قاعده بر این است که مردم عقب‌نشینی کنند، اما پیام این بصیرت آن است که اگر یکبار در طول تاریخ جمعیتی صحنه را خالی کردند و گول گندم ملک ری را خوردند و امام حاضر خودشان را به گودال قتلگاه دادند، این ملت دیگر اجازه نخواهند داد این اتفاق رقم بخورد.

حجت‌الاسلام گرزین به اتفاقات 100 روز گذشته در غزه و سخن مردم فلسطین که فرمودند «اگر ارتباط ما را با مردم دنیا قطع کنید، با خدا نمی‌توانید قطع کنید»، اشاره کرد و افزود: این الگوها تنها در قرآن و سیره ائمه(ع) یافت خواهد شد و امتی بعد از قرن‌ها پیدا شده که اراده کرده تا پای جان در برابر سختی و مشکلات بایستند و این عالم را به دست صاحبش، حضرت ولیعصر(عج) برسانند.

وی با تأکید بر اینکه در طول این 45 سال دشمن از هر مکر و خباثتی علیه مردم ایران برای تسلیم و منزوی کردن آنان کوتاهی نکرده، تصریح کرد: با وجود آن که در سال گذشته دول استکباری به دنبال صدور قطعنامه علیه ایران بودند، شاهد آن هستیم که گستره نفوذ و اراده ملت ایران هزاران کیلومتر افزایش پیدا کرده و به لطف خدا مردم آن دولت‌ها بر علیه دولت خودشان بسیج شده و به خیابان‌ها آمده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که «ما به قله نزدیک شده‌ایم»، گفت: در سال 1402 با برپایی جشن میلیونی غدیر، مردم ما بزرگترین فناوری نشاط تاریخی اجتماعی دنیا را بر پایه دین و ولایت با هزینه خود برگزار کردند، لذا ما به قله نزدیک شده‌ایم و در بعضی از حوزه‌ها همچون سیاست، امنیت و... پرچمدار بوده و در نوک قله ایستاده‌ایم.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره بر اینکه هرجا مردم وارد شدند، حماسه آفریدند، گفت: برای تکمیل افتخارات کشور و ناامیدسازی دشمن باید شبانه‌روز به جهادتبیین پرداخته و بار دیگر شاهد حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات باشیم.

انتهای پیام
captcha