گام‌های خوبی در بومی سازی علوم انسانی برداشته‌ایم
کد خبر: 4193937
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
رئیس دانشگاه عدالت:

گام‌های خوبی در بومی سازی علوم انسانی برداشته‌ایم

رئیس دانشگاه عدالت گفت: دانشگاه عدالت با هدف بومی‌سازی علوم انسانی طی سال‌های اخیر گامی خوبی برداشته است.

محمدحسین بیاتی، رئیس دانشگاه عدالت

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین بیاتی، رئیس دانشگاه عدالت، شامگاه یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در دیدار با رئیس جامعه المصطفی العالمیه با ابراز خرسندی از این نشست مشترک به معرفی دانشگاه عدالت پرداخت و ابراز کرد: دانشگاه عدالت در اواخر دهه 80 به همت مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی و با هدف تولید محتوا در حوزه علوم انسانی اسلامی و تربیت مدرس جهت مقابله علمی با جریان‌های تکفیری تأسیس شد.

وی با اشاره به دو شیوه پذیرش در این دانشگاه از طریق آزمون سراسری و پذیرش ویژه طلاب، خاطرنشان کرد: دانشگاه عدالت در سال‌های اخیر گام‌های خوبی را در مسیر رسیدن به اهداف خود به ویژه تولید بومی علوم انسانی برداشته که مورد استقبال خوب مراکز علمی در جهان اسلام قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه عدالت با اشاره به دستاورد‌های ارزشمند جامعه المصطفی در عرصه بین‌الملل، ابراز کرد: دانشگاه عدالت نیز در سال‌های گذشته فعالیت در عرصه بین‌المللی را آغاز کرده است که البته در این زمینه، علاقه‌مند به همکاری و استفاده از تجربیات جامعه المصطفی العالمیه هستیم. بی‌شک امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه عدالت و جامعه المصطفی العالمیه، آثار و برکات فراوانی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha