«گره کور» به جشنواره عمار افتاد
کد خبر: 4193191
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

«گره کور» به جشنواره عمار افتاد

مستند «گره کور» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده برای اولین بار در جشنواره فیلم عمار روی آنتن خواهد رفت.

جشنواره عمار

محسن اسلام‌زاده، مستندساز در گفت‌و‌گو با ایکنا با بیان اینکه در جشنواره فیلم عمار دو فیلم دارد، گفت: در چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دو فیلم «گره کور» و «میراب» را دارم. مستند «میراب» بارها پخش شده اما «گره کور» برای اولین بار است که به نمایش عمومی در می‌آید.

وی افزود: موضوع «گره کور» درباره بحث خصوصی‌سازی است و ریشه‌یابی می‌شود چرا شاهد برخی شکست‌ها در این رابطه هستیم. در این میان موضوع پرونده  واگذاری پالایشگاه کرمانشاه، ماشین‌سازی تبریز و آلومینیوم المهدی مورد توجه قرار می‌گیرد.

اسلام‌‌زاده ادامه داد: نویسندگی این کار را محمود عظیمی بر عهده داشته و مهدی انصاری نیز آن را تهیه کرده است. این مستند 55 دقیقه‌ای در؛ کرمانشاه، تهران، بندرعباس و تبریز جلوی دوربین رفته است. فیلمبرداری «گره کور» سال 1400 انجام شده و مراحل فنی آن نیز دو ماه پیش به پایان رسید. فرم این سریال روایت محور بود و روایت را هم خود بر عهده دارم.

این مستندساز درباره کار جدید خود چنین توضیح داد: اخیراً فیلمبرداری مستند «بهشت کوچک من» را در لبنان به پایان برده‌ام و هم‌اکنون مونتاژ آن را انجام می‌دهم. در این مستند روایت پدر و پسری را شاهدیم که در نقطه صفر مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی زندگی می‌کنند. موضوع در این فیلم محور مقاومت است.

وی در پایان خبر خود آورده است: تمام تصاویر این مستند بلند تولیدی است. این کار قرار است در آینده نزدیک رونمایی شود.

انتهای پیام
captcha